نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عجیب اما واقعی؛ بازیکنان استقلال می‌دانستند دربی لغو نمی‌شود!/ خبری که مثل بمب در گروه استقلالی‌ها منفجر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اتفاقات حاشیه ای پیش از رسیدن به دربی انتشار خبر لغو دربی و دوباره تکذیب خبر لغو همین مسابقه بود!

عصر روز شنبه و پس از انتشار صحبت های معاون استانداری تهران عنوان شد که دیدار دربی پایتخت به علت آلودگی هوا لغو شده است. به محض انتشار این خبر یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال در تماس با افراد مسئول در سازمان لیگ در این باره پیگیر ماجرا می شود. یکی از اعضای سازمان لیگ در همین ارتباط به مسئول تیم استقلال خبر می‌دهد که این موضوع هنوز به طور قطعی اعلام نشده و امکان دارد که دربی در همان روز و ساعت قبلی برگزار شود.

با توجه به مطلع شدن بازیکنان استقلال از خبر لغو دربی بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال بلافاصله در گروهی که همه اعضای تیم در آن عضویت دارند با انتشار پیامی خطاب به همه بازیکنان اعلام می کند: «دربی هنوز به صورت قطع لغو نشده و کسی حق ندارد از شرایط تمرین و مسابقه خارج شود».

ظاهراً خبر دوم پس از انتشار شایعه لغو دربی، مثل بمب در گروه منفجر شده و اعضای گروه درباره آن سئوالاتی را مطرح کرده بودند.

بیژن طاهری و ساپینتو

یکی از اعضای کادر فنی استقلال با تایید این موضوع به خبر ورزشی گفت: «با توجه به شناختی که از بازیگوشی بازیکنان فوتبال و حساسیت دیدار این تیم مقابل پرسپولیس داشتیم، اینطور تصمیم گرفتیم که با انتشار چنین شایعه ای ممکن است بازیکنان تیم از شرایط تمرین و مسابقه خارج شده و برنامه ریزی دیگری برای خودشان انجام بدهند. به همین خاطر بلافاصله در گروه اصلی اعضای تیم اعلام شد که دربی لغو نشده و هیچ کس حق خارج شدن از شرایط تمرینی و مسابقه را ندارد».

لازم به ذکر است؛ بازیکنان تیم استقلال از صبح امروز نیز در تماس با کادر سرپرستی پیگیر ماجرای برنامه تمرینی و مسابقه دربی بودند که پس از انتشار خبر رسمی برگزاری این مسابقه این موضوع به اطلاع همه رسید و مشخص شد کادر فنی استقلال در این باره تصمیم درستی گرفته است.

گرچه از اردوی تیم پرسپولیس هم خبر می رسد که سرخ پوشان تهرانی نیز در چنین شرایطی پیش بینی کرده بودند که دربی لغو نخواهد شد و در این میان فقط طرفداران فوتبال یک شب دچار سردرگمی شده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی