آنخل دی‌ماریا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاربران در فضای مجازی، با تصویر رئیس جمهور فرانسه و آنخل دی ماریا شوخی کردند.

نیمه نخست دیدار حساس فینال جام جهانی میان فرانسه و آرژانتین در شرایطی با ۲ گل به سود آلبی سلسته به پایان رسیده که شاگردان لیونل اسکالونی موفق شدند تا به اینجا، قهرمان جام لقب بگیرند.

قطر در دیدار فینال، میزبان بسیاری از چهره های شاخص ورزشی و سیاسی است. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز یکی از این اشخاص است. او که در بازی نیمه نهایی برابر مراکش نیز در ورزشگاه حضور داشت، برای بازی پایانی نیز به دوحه آمده است.

در تصاویری که از مکرون و پیش از شروع بازی شکار شد، او در حال نشان دادن قلب به عکاسان است. رئیس جمهور فرانسه با دو دستش، شکل یک قلب را ساخته و به تعدادی از افراد حاضر در پایین جایگاه ویژه استادیوم لوسیل نشان می داد.

اما در درون زمین، این آرژانتین بود که با ۲ گل توانست از حریف خود پیش بیفتد. دی ماریا که توانسته بود روی گل نخست، برای تیمش خطای پنالتی بگیرد، روی یک ضد حمله برق آسا، آلبی سلسته را به گل دوم رساند و همان شادی همیشگی خود را به نمایش گذاشت.

دی ماریا پس از باز کردن دروازه لوریس، با دستانش تصویری از یک قلب را به نمایش گذاشت تا کاربران در فضای مجازی با کنار هم قرار دادن عکس ستاره آرژانتین و رئیس جمهور فرانسه، اینگونه با امانوئل مکرون شوخی کنند.

البته این شادی گل همیشگی دی‌ماریا است و او کاری به حرکت رئیس جمهوری فرانسه نداشته!

عکس| شادی گل ستاره آرژانتین سوژه شد/ دی‌ماریا به رئیس‌جمهور فرانسه طعنه زد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زهرا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    آرژانتین ۳وفرانسه۰
  • زهرا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    آرژانتین ۳وفرانسه۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی