نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۱۶
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره تیم ملی آرژانتین به عنوان کاپیتان تیمش برابر فرانسه کاپ جام جهانی را بالای سر برد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست با پیروزی برابر فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مقام قهرمانی برسد و به سومین قهرمانی خود در این مسابقات دست پیدا کند تا لیونل مسی، به عنوان کاپیتان آلبی‌سلسته کاپ قهرمانی جام جهانی را بالای سر ببرد.

اما درحاشیه اهدای جام اقدام قطری‌ها برای پوشاندن لباس سنتی خودشان بر تن مسی خبرساز شد. با این کار قطری‌ها قصد داشتند تا بار دیگر یک کار فرهنگی را در برگزاری جام جهانی انجام دهند و آداب و رسوم کشورشان را با استفاده از این فرصت بسیار مناسب به مردم جهان نشان دهند.

عکس| اقدام عجیب و باورنکردنی قطری‌ها بر روی سکوی قهرمانی/ لباس مسی خبرساز شد!

عکس| اقدام عجیب و باورنکردنی قطری‌ها بر روی سکوی قهرمانی/ لباس مسی خبرساز شد!

عکس| اقدام عجیب و باورنکردنی قطری‌ها بر روی سکوی قهرمانی/ لباس مسی خبرساز شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • امیر IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    امیر قطر واقعا لایق ترین.............. در کل خاورمیانه است. آدم حسرت می خورد
  • مهدی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    این ها به فرهنگ و پوشش خودشون احترام میزارن.و بهش افتخار میکنن نه مثل برخی سلبریتی های ما که با دومتر کراوات رفتن قرعه کشی جام جهانی.کاش علی دایی یه لباس محلی میپوشید میربت قرعه کشی نه با کراوات!
    • Amir IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      هر وقت در عرصه جهانی شخصیتی برجسته شدی که برای امر قرعه کشی جام جهانی از شما دعوت شد، این کار را انجام بده، تلاش کن تا بتوانی رویاهایت را عملی کنی نه در رفتار دیگران دخالت کنی.
    • مهدی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      قرار نیست همه مردم دنیا شخصیت جهانی بشن.اما خوبه همون هایی که شدن به مردم کشورشون و تاریخ و تمدن اون احترام بزارن.و همیشه به اون افتخار کنن.ما هزاران سال تاریخ و تمدن داریم آیا با این تمدن باید کراوات بزنیم یعنی ایران یک لباس محلی نداشت که دایی با کراوات رفت جام جهانی.شما زندگی محمد صلاح و سادیو مانه رو نگاه کن تا ببینی وطن پرستی یعنی چه.تو کشور ما سلبریتی هامون بچه هاشونو تو کانادا به دنیا میارن و یا تو لندن.
  • حسین IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    انگار نفتشون با نفت ایران فرق میکنه!! اینجا پراید قراضه قنیمته
    • مهدی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      آره خوب اینم بگو که قطر اندازه یک استان ما جمعیت و وسعت داره.تحریم هم نیست مثل ما.ما حتی پول نفتی که میفروشیم هم نمیاد تا بانک هامون.به جز چین و کمی هند بنی بشری از ما نفت نمیخره چون آمریکا تحریم کرده.و حالا دلیل تحریم هم چیه دیگه خودتون میدونید.انگلیس و آمریکا دنبال تجزیه ایران هستن و به کمترشم راضی نمیشن.حالا دزدی و دولت های غرب گرا و بی تدبیر هم پازل تکمیل تحریم هستن.فقط ما هم نیستیم قاره آفریقا با اون ثروت و یا ونزوعلا با اون معادن طلا و نفت و ....وضعشون همینه چون تو تعرف استعمار ملت های دارای مواد اولیه باید تحت کنترل و مصرف کننده و فاقد تکنولوژی باشن حالا هر کسی مستقل شد و زد زیر میز تحریم میشه.مفایسه ایران و قطر واقعا منصفانه نیست.فقط شبکه گازرسانی و لوله کشی آب و برق ما بودجش سر به فلک میزاره.ایران یک کشور پهناور هست.
    • سعید IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      خوب تا وقتی که کسانی مثل تو هستن و این چنین نتیجه گیری میکنن نباید هم توقع داشت ایران پیشرفت کنه نفت اونا با نفت ما فرقی نداره البته بهتر بگم گازه نه نفت ما با قطر میدان بزرگ گازی مشترک داریم ولی چیزی که این وسط نادیده گرفتی اینه که جمعیت کشور ما تقریبا سی برابر جمعیت قطره این کشورها با جمعیت کم ولی منابع نفتی و گازی برابر با ایران هستند کشورما وقتی پیشرفت میکنه که اصلا متکی به صادرات نفت نباشه و تمام انرژی تولیدی به جای صادرات خودش بتونه مصرف کنه و تبدیل به ارزش افزوده کنه و صادرات غیرنفتی و فناوری داشته باشه اگه میخواین کشور پیشرفت کنه اول از همه بچه هاتون وطن پرست بار بیارید و بعد اونقدر بزنین تو سرشون تا درس بخونن و یه چى بشن و برن بهترین دانشگاها ایران و جهان و بعدش برگردن به کشور و کشور اباد کنن ولی الان تنها فکر و ذکر دانشجوی نخبه ایرانی این‌ شده که هرچه زودتر کارای مهاجرتش انجام بده و از نظرشون وطن سیری چند وقتی مردم بهم رحم نمیکنن توقع داری مثل قطر باشیم
  • میهمان IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    حاشیه لباس سرمه‌دوزیه؟ با چی؟ با طلا !؟
  • مرتضی مقدم IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    حالا اگه رونالدو یا امباپه بودن ،اووو نووو نووو مای حق پخش چی ؟ نووو نووو تبلیغ ،استفاده از تصویر ،پول ولی جدا خلاقیت بخرج دادن ،پالونم میدادن مسی میپوشید اون لحظه ،لباسه هم عبا بود مگه عبا هم با عبا فرق داره اینام شورش کردن با اون نخ کلشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی