نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شوک ستاره خارجی به استقلال در آستانه دربی/ من هم از ایران می‌روم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بدون شک اگر مدیران باشگاه استقلال روی تداوم حضور داسیلوا تأکید دارند و بر این باورند که این مدافع برزیلی عمیقاً به کارشان خواهد آمد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن اقداماتی را انجام دهند.

در روزی که از سوی باشگاه استقلال خبر پرداخت ۴۰ درصد از مطالبات بازیکنان اعلام شد، خبر مهم دیگری جلب توجه کرد؛ خبری که اختصاص دارد به ماجرای اخطار مدیربرنامه داسیلوا به باشگاه استقلال که موج تازه‌ای از نگرانی را بابت تداوم حضور این مدافع برزیلی در باشگاه استقلال به وجود آورده است. برونا کاستا راموس وکیل برزیلی رافائل داسیلوا آرودا، مدافع برزیلی استقلال با ارسال نامه اخطار به باشگاه ضمن تأکید بر علاقه‌مندی این بازیکن برای حل و فصل دوستانه موضوع، به مدیران استقلال فرصت ۱۰ روزه داده است.

طلب این بازیکن ۱۱۴ هزار و ۶۸۲ دلار است که باشگاه استقلال باید تا زمانی که مدیربرنامه داسیلوا اعلام کرده، این مبلغ را به حساب وی پرداخت  کند تا خطر جدایی این بازیکن و فسخ قرارداد یکطرفه خنثی شود. این اخطار یا به اصطلاح «نوتیس» در شرایطی شوک بزرگی در آستانه دربی به باشگاه استقلال وارد آورده که در روزهای گذشته صحبت از دریافت مبلغ ۷۰ میلیارد تومان کمک مالی از سوی برخی نهادها به باشگاه استقلال شده است و اگر این مبلغ همان باشد که در رسانه‌ها اعلام شده باشگاه استقلال ظاهراً نباید مشکلی بابت پرداخت بدهی داسیلوا پیش رو داشته باشد.

البته باید مشخص شود که بدهی به استراماچونی چه میزان است چون این مبلغ قرار است ابتدا هزینه پرداخت مطالبات سرمربی سابق استقلال شود.

شوک ستاره خارجی به استقلال در آستانه دربی/ من هم از ایران می روم!

درعین حال مدیران استقلال در روزهای گذشته اقداماتی در راستای پرداخت بدهی بازیکنان نیز انجام داده‌اند که اگر این خبرها نیز تأیید شود بعید است مبلغ قابل توجهی از این ۷۰ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی داسیلوا باقی بماند و احتمالاً باشگاه استقلال باید به‌دنبال منابع مالی جدید بابت پرداخت بدهی به داسیلوا باشد تا این بازیکن از چنگ آبی‌ها نپرد.

البته داسیلوا در دربی برای استقلال بازی خواهد کرد اما بعد از آن مشخص نیست که مدافع برزیلی در ترکیب استقلال باشد یا خیر؟! بحران پرداخت بدهی داسیلوا زمانی بیشتر جلوه می‌کند که از مدیربرنامه‌هایش خبر می‌رسد که ۶ ماه اجاره معوقه منزل مدافع برزیلی باعث شده تا برای سیلوا اخطار تخلیه آپارتمان صادر شود.

در واقع باشگاه استقلال علاوه بر پرداخت بدهی مدافع خود که از سوی مدیربرنامه‌اش تأکید شده حتماً به شکل دلاری باشد، اجاره معوقه این بازیکن را هم باید پرداخت کند. لازم به ذکر است که در اول دسامبر نامه اخطاری مبنی بر پرداخت ۱۷۲هزار و ۶۸۲ دلاری این بازیکن به باشگاه ارسال شد که باشگاه ۱۱ دسامبر ۵۵ هزار دلار از این مبلغ را پرداخت کرد و ۱۱۴هزار و ۶۸۲ دلار آن باقی ماند.

وکیل برزیلی رافائل یک ایمیل در اختیار مدیران باشگاه قرار داده است تا پس از واریز مبلغ فوق آن هم به‌صورت کامل و یکجا، یک نسخه از سند انتقال بانکی را به این آدرس ایمیل کنند یا اگر نظر یا سؤالی دارند از این طریق با او در ارتباط باشند. همچنین تأکید شده که در پایان این مهلت در صورت نادیده گرفتن دومین نامه اخطار چاره‌ای جز فسخ قرارداد برای آنها باقی نمی‌ماند و طبق قوانین فیفا اقدام خواهند کرد.

بدون شک اگر مدیران باشگاه استقلال روی تداوم حضور داسیلوا تأکید دارند و بر این باورند که این مدافع برزیلی عمیقاً به کارشان خواهد آمد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن اقداماتی را انجام دهند.

البته مدیربرنامه‌های داسیلوا ایرانی است و با توجه به اینکه ایمیلی در اختیار باشگاه قرار داده تا اگر سؤالی باشد مطرح شود، به نظر می‌رسد انعطاف‌پذیری لازم وجود داشته باشد تا احیاناً اگر باشگاه استقلال قصد داشت این مبلغ را با چند روز تأخیر به حساب آنها واریز کند، در این راستا مذاکراتی انجام دهد.

به هرحال اگر مدیران سابق استقلال در پرداخت مطالبات داسیلوا منظم عمل می‌کردند هرگز به این نقطه نمی‌رسیدیم که مدافع برزیلی درآستانه دربی باشگاه استقلال را تهدید به جدایی کند و تلویحاً به سران باشگاهش بگوید که اگر پول پرداخت نشود، دربی آخرین بازی‌اش برای استقلال خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی