نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
۱ |
۰
پلن B سرمربی پرسپولیس برای دربی لو رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که یورگن لوکادیا به هر دلیلی نتواند در دربی برای پرسپولیس به میدان برود، مهدی عبدی جانشین او خواهد شد.

در آستانه دربی ۲۹ آذرماه پایتخت، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس در اقدامی ناگهانی از کشور خارج شد.

یحیی گل‌محمدی برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از لوکادیا در دربی داشت و اگر سرخ‌پوشان بتوانند این مهاجم را متقاعد کنند تا به تمرینات برگردد شاید حتی شماره ۴ پرسپولیس روز سه‌شنبه مقابل استقلال به میدان برود اما... سرمربی سرد و گرم چشیده پرسپولیس با این وجود پلن B برای تیمش ریخت تا در صورت نداشتن لوکادیا دستش در دربی زیر سنگ نباشد!

در این راستا شنیدیم مهدی عبدی که در حال حاضر بهترین گلزن دربی سنتی تهران در جمع بازیکنان پرسپولیس به شمار می رود، قرار است در صورت غیبت لوکادیا در ترکیب اصلی پرسپولیس جاشین این مهاجم هلندی شود.

شیخ دیاباته مصدوم است و مهدی عبدی، مهاجم ۲۳ ساله پرسپولیس به انجام کارهای بزرگ معروف است. او که گلزنی در پرسپولیس را با زدن گل سه امتیازی در دربی شروع کرده بود در حساس‌ترین بازی‌های تاریخ این باشگاه یعنی نیمه نهایی و فینال آسیا هم دروازه حریفان را باز کرده و حالا تلاش می‌کند دوباره به شرایط ایده‌آل برگردد.

عبدی که فصل پیش با هفت گل بهترین گلزن تیمش بود در این فصل با تغییر سیستم بازی پرسپولیس و جذب دو مهاجم خارجی فرصت بسیار کمتری پیدا کرد و در مجموع یازده بازی فصل، ۱۷۰ دقیقه بازی کرده و در چهار بازی آخر سرخ‌ها هم هیچ فرصتی پیدا نکرده است.

با این حال مهدی عبدی بازیکنی است که با دو گل زده در دربی راه گلزنی به رقیب سنتی را بلد است و می‌تواند یکی از تعویض‌های کارآمد یحیی گل‌محمدی باشد و حتی با گلزنی در این دربی به رویایی‌ترین شکل ممکن اولین گل فصلش را به ثمر برساند. باید منتظر ماند و دید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    بدون لوکادیا و دیاباته پرسپولیس عملا خلع سلاح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی