نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شایعه جدید در اردوی پرسپولیس؛ برانکو سرمربی تیم ملی ایران می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین شایعه در اردوی پرسپولیس آن هم پیش از دربی حساس تهران، انتخاب برانکو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران بوده است!

در حالی که فدراسیون پس از مذاکره با کارلوس کی روش هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اما برخی از شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس قاطعانه حرف از مذاکره مثبت فدراسیون با سرمربی کروات و سابق سرخپوشان تهرانی می‌زنند!

حدود سه سال و نیم قبل نیز چنین شایعه ای مطرح شده بود. در آن مقطع اخباری رسانه ای شد مبنی بر اینکه مهدی تاج از برانکو خواسته اگر می‌تواند واسطه این انتقال شود. او هم قبول می‌کند. گفته می‌شود سفر یک روزه برانکو به دبی به همین دلیل بود. سرمربی قرمزها اخیراً بدون هیچ توضیحی به این سفر رفت و زود هم برگشت. آن فرد آگاه فاش کرد برانکو در واقع به دبی رفت تا با زلاتکو دالیچ دیدار و گفتگو داشته باشد. پیش از این برانکو یک بار دیگر هم با دالیچ مذاکره کرده بود. او اعلام کرد با توجه به درخواستی که وجود داشت با دالیچ درباره حضور در تیم ملی حرف زد.

آن روزها هنوز کی‌روش سرمربی تیم ملی بود و فدراسیون فوتبال هم قویاً چنین خواسته‌ای را تکذیب کرد. رسانه‌ها هم اعلام کردند احتمالاً برانکو با خواسته وزیر ورزش این مذاکرات را انجام داده است! حالا دوباره نام او مطرح شده است.

این در حالی است که گفته می‌شود برانکو تا پایان جام ملت‌های آسیا با تیم ملی عمان قرارداد دارد اما بند فسخ قرارداد ۶۰۰ هزار دلاری دارد که با پرداخت آن می‌تواند آزاد شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره جروق IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    اگه برانکو بیاد عالی میشه.البته اگه تاج عرضه این کار داشته باشه و دروغی در کار نباشه.
  • ناشناس IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    هر چی باشه برانکو بهتر از این دلال موزامبیکی هستش
    • برانکو IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      البته اول باید به خاطر تک امتیاز در سال 2006 از آنگولا عذرخواهی کند و همین طور عذرخواهی کند که چرا سال 2004 نتونست بره به فینال جام ملت ها (همین مواردی که برای کیروش نقص میگید، برانکو بیشتر داره)
  • ع ق قطر QA ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    عمرا باند تاج مظلومی میرشاد نمی ذارن یا کیردش یا مجیدی یا نکونام یا قلعه نوعی را یه مرتبه سر مربی می کنن
  • برانکو ؟؟!!!! IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    آقا جون مادرتون همون ساکت الهامی رو بیارین خخخخخخخخخخخ این بابا بدون بابا مسعود نهایتا با پرسپولیس یک فصل قهرمان میشد اگه باور ندارین صبر کنین ببینید در همین تیم عمان چه خواهد کرد ، در مرحله اول که عمان رو نتونست به جام جهانی ببره صبر کنین بیشتر خواهید دید و شنید
  • سعید IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    بهترین انتخابه. کمش اینه که ازین فوتبال تدافعی و اتوبوسی و غیرشجاعانه و کسل کننده راحت میشیم چیزیکه تو لیگ ایران هم نهادینه شده و شاید لیگ هم متاثر هجومی بازی کردن ایران درست بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی