نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
۱ |
۰
عکس| تلخ‌ترین تصویر دربی استقلال و پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دربی اعلام کرد نمی‌داند چرا هواداران استقلال و پرسپولیس در این مسابقه حضور ندارند و این موضوع را برای فوتبال تلخ عنوان کرد.

در شرایطی که پس از برطرف شدن مشکلات شیوع بیماری کرونا مسابقات لیگ برتر و دربی‌های اخیر با حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برگزار می‌شد، مسابقه هفته دوازدهم استقلال و پرسپولیس بازهم مانند روزهایی که این مسابقه جذاب در ورزشگاه خالی برگزار می‌شد انجام خواهد شد. البته دلیل بدون تماشاگر بودن این دیدار آلودگی هوا عنوان شده که ناراحتی خیلی از طرفداران فوتبال را هم در پی داشت.

استادیوم آزادی پیش از شروع دربی

خبرنگار خبرورزشی به محض ورود به استادیوم آزادی (از درب غربی) تصویری از فضای خالی محوطه ورودی ارسال کرد که در آن مشخص بود مسیر ورودی استادیوم که همیشه پر از هواداران سرخابی با پرچم‌های آبی و قرمز در حال حرکت به سمت کاسه بزرگ استادیوم بودند، در سکوت و خلوتی غروب سه‌شنبه ۲۹ آذر چهره‌ای تلخ به خود گرفته است.

اطراف ورزشگاه ازادی قبل از دربی

در یکی دیگر از این تصاویر کلاغی مشاهده می‌شود که روی زمین نشسته و در محیطی که خبری از مردم در آن نیست جزو معدود جانداران حاضر در مجموعه بزرگ ورزشی آزادی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    آلودس دیگه ، آلودگیه ، ما اتفاقا خیلی خیلی ممنونیم که اینقدر نگران سلامتی ما هستن هوارو الوده کردن نمیذارن بریم بیرون حداقل مریض نشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی