نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
خداروشکر که دربی را نباختیم/ اتفاق اواخر بازی دلیل داشت!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس به تساوی این تیم مقابل استقلال در دبی واکنش نشان داد.

فرشاد فرجی پس از تساوی دو بر دو دربی پایتخت، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و اگر مقداری تمرکزمان بیشتر بود، می‌توانستیم برنده بازی شویم.

وی درباره مهاجم نداشتن پرسپولیس در این مسابقه، گفت: فکر می‌کنم اواخر بازی مرا صدا کرده و گفتند به زمین برو تا گولسیانی به پست مهاجم برود. این موضوع به دلیل نداشتن مهاجم بود. 

مدافع پرسپولیس درخصوص جواب دادن این تدبیر، توضیح داد: همین که بازنده نشدیم، خدا را شکر. می‌توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه نزدیک بود ببازیم. جای شکرش باقی است که با یک امتیاز بیرون آمدیم.

فرجی درمورد اقدام یورگن لوکادیا برای ترک ایران، گفت: گفته است که به دلیل مشکل خانوادگی باید از ایران برود و از باشگاه فرصت 48 ساعته گرفته است تا برگردد.

وی درباره غیبت تماشاگران در دربی 99 گفت: بازی بدون حضور هواداران حس و حال ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اس اس‌تیم‌مردمی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    سجده شکر فراموش نشه .
    • Fashu Poshteh IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      اصن شما قهرمان ، خوبه؟!
    • پرسپولیس کبیر DE ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      سجده شکر و کیسه باید بکنه که لوکادیا رفت شیخ مصدوم شد و گرنه شش تایی میشدید اون دوتا گلی هم که زدید فقط بخاطر این بود که مدافعا مهاجم شده بودن
  • تاج کبیر IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    خدایی حالم از بازیِ تیمم به هم خورد😐😐 قبل از بازی من گفتم استقلال راحت چهارتا میزنه چون هم مهره های خیلی بهتر و گرونتری داریم و هم مربیمون خیلی بهتر و گرون تر از یو یوست! از اون طرفم چندتا از مهره های اصلی پرسپولیس نبودن و اونا علنا بدونه مهاجم بازی میکردن ولی همینطوری نود دقیقه مارو تو قوطی کرده بودن😐😐 من نمیدونم بازیکنانه استقلال تو تعطیلات چه غلطی میکردن که امروز نمیتونستن تو زمین راه برن!!! شانس آوردیم که گل آفساید روزبه رو داور قبول کرد وگرنه تو جام جهانی وی ای آر راحت این گلارو آفساید میگرفتن یا اگه اون تک به تک ترابی گل شده بودو دو هیچ جلو میافتادن، دیگه کارمون تموم بودو چهارتایی میشدیم😐😐 خیلی زورِ با این همه ستاره دوتا گل از تیمه بدونه مهاجم بخوریم!!! اینطوری در ادامه استقلال به مشکل میخوره...
  • داش رضا IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    کسی حال وحوصله فوتبال وکلاورزش نداره بااین خیمه شب بازی هم لیگ گرم نمیشه
  • هادی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    علت تساوی فقط بی تدبیری ساپینتو توارنج تیم وتعویضهای اشتباه ونگه داشتن وتعویض نکردن یامگا بود
  • ناشناس IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    اولا ما ب خودی باختیم از خودی خوردیم وگرن مال این حرفا نبودن حسینی هم گیرایش بگیر نگیر داره این چ تعویض هایی بدموقعی بود اصلا در حدو اندازه تیم نیستن چ تدارکات چ مربی پول یامفت گرفتن بهتر از این نخواهد شد اسمشم گذاشتن مربی خوارجی
  • احسان IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    ازاین هفته یعنی بابازی پرسپولیس پیکان شکست پرسپولیس لنگی شروع میشود وممکنه درهفته های آینده به پایین جدول تشریف بیاوند چون اعتمادشان ازدست رفته وپرسپولیس دوسال قبل که حمایت همه جانبه ازتمام جوانب داشتند هم اکنون ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی