چرا مدیران استقلال برای دربی به ورزشگاه آزادی نرفتند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ یک از اعضای هیئت مدیره استقلال در حاشیه دیدار دربی به استادیوم نرفت، غیر از پرویز مظلومی که تنها نماینده مدیریت باشگاه در دربی بود.

از جمله اتفاقات حاشیه‌ای دربی نود و نهم غیبت علی فتح‌الله‌زاده و دیگر مدیران باشگاه استقلال در استادیوم آزادی بود. مدیرعامل فوتبالی باشگاه استقلال که همواره در گفت‌وگو با رسانه‌ها خودش را پیش از هر عنوانی در ارتباط با تیم استقلال، یک هوادار متعصب و دو آتشه معرفی می‌کند در دیدار تیمش مقابل پرسپولیس به استادیوم آزادی نرفت. همچنین محمد مومنی و حجت کریمی دیگر مدیران باشگاه استقلال نیز در این بازی به استادیوم نرفته بودند و پرویز مظلومی تنها عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بود که سه شنبه شب در پایان بازی با اصحاب رسانه گفت‌وگو کرد.

تقریباً همه خبرنگاران و گزارشگران حاضر در محل برگزاری دربی در این باره سوال می‌کردند که چرا مدیرعامل باشگاه استقلال به استادیوم نیامده، اما یکی از نزدیکان باشگاه در این باره اعلام کرد بروز مشکلات مالی و دردسرهای هفته‌های اخیر پیرامون مسائل این‌چنینی باعث شده تا مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد برای رودررو نشدن با بازیکنان و اعضای کادر فنی در حاشیه دربی، به استادیوم آزادی نروند.

در سفر تیم استقلال به آبادان نیز هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال کاروان این تیم در سفر به خوزستان آبی‌پوشان را همراهی نخواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی