نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
تصاویر| استقلال در این صحنه صدر را از دست داد!/ یک نفر قبل از حسینی و رافائل اشتباه کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک دفاعی آبی‌ها باید در ادامه فصل خاطره دربی شب گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

یکی از بازیکنان ثابت استقلال در فصل گذشته، زبیر نیکنفس بود. هافبک دفاعی مورد علاقه فرهاد مجیدی که در بیشتر دقایق بازی‌های این تیم در لیگ بیست و یکم به میدان رفته بود، با حضور ساپینتو روی نیمکت آبی‌ها و بازگشت آرش رضاوند، کمتر در ترکیب اصلی بکار گرفته شده است.

در شهرآورد دیروز، به دلیل خصوصیات ویژه‌ای نظیر توانایی در قطع توپ و جنگندگی بیشتر نسبت به روزبه چشمی، زبیر به جای هافبک ملی‌پوش استقلال و زننده گل نخست این تیم بعد از پیش افتادن از حریف، به میدان آمد.

نیک نفس که در طول دقایق حضورش در زمین عملکرد خوبی داشت و مطابق انتظارات در وظیفه قطع ارتباط بین هافبک و مهاجم پرسپولیس موفق عمل کرده بود، روی کرنر منجر به گل پرسپولیس دچار اشتباه شد تا آبی‌ها لحظاتی بعد دروازه خود را باز شده ببینند.

در لحظه‌ای که نیکنفس می‌توانست با فراغ بال توپ را به سمت دروازه پرسپولیس دفع کند، این بازیکن با عجله توپ را با ضربه سر به کرنر فرستاد و در ادامه همان توپ با ناهماهنگی بین سید حسین حسینی و رافائل توسط گولسیانی وارد دروازه استقلال شد.

البته که با توجه به در پیش بودن ۱۸ بازی دیگر تا پایان لیگ، جبران این اشتباه برای هافبک محبوب هواداران استقلال کار سختی نیست به خصوص که با مصدومیت آرش رضاوند، این بازیکن هم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهد کرد و می‌تواند خاطره این صحنه را از ذهن کادر فنی و هواداران دور کند.

تصاویر | استقلال در این صحنه صدر را از دست داد!/ یک نفر قبل از حسینی و رافائل اشتباه کرد!

تصاویر | استقلال در این صحنه صدر را از دست داد!/ یک نفر قبل از حسینی و رافائل اشتباه کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 همیشه آبی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    عجله نکرد زهرشو به استقلال و ساپینتو ریخت این کاری که زبیر نیک نفس کرد خیانت آشکار به تیم و سرمربی بود حرکتش خیلی تابلو بود خیلی راحت میتونست توپ رو به اوت بفرسته ولی همونجوری که گفتم زهرشو ریخت البته مقصر اصلی نتیجه بازی ساپینتو هستش که عقده‌ای بازی درآورد و سیاوش یزدانی رو بازی نداد اگه سیاوش بود گولسیانی که هیچ ارلینگ هالند هم به استقلال نمیتونست از راه هوا گل بزنه ضمنا تعویضهای ریکاردو فاجعه بود و کاملا بی‌دقت! این بازی باید به نفع استقلال تموم میشد بیرون رفتن روزبه اشتباه محض بود بابایی نباید راست بازی میکرد استیلش یه جوریه که جناح راست کم سرعت بازی میکنه چرا آخر بازی یامگا شد دفاع راست؟ زبیر کمر استقلال رو شکست حسینی همون کبریت بی‌خطر جام جهانی بود رافائل سیلوا هم گاوی بیش نیست هر وقت حقوقش دیر میشه گاوبازی در میاره درد و بلای حسین و سیاوش بخوره توی سرت رافا! مهدی پور کارگردان استقلاله چرا از اول نبود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی