اظهارات دردسرساز یک استقلالی و ناراحتی ساپینتو؛ آقای عضو هیئت مدیره مراقب صحبت‌هایش باش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال روز گذشته در پایان دربی در مورد مسایل فنی دیدار صحبت کرد و از استقلالی‌ها به خاطر بازی آماتورگونه در دقایق پایانی بازی انتقاد کرد!

پرویز مظلومی در بخشی از مصاحبه اش در مورد بازی اینطور گفت: بازی خوبی بود. چهار گل به ثمر رسید و هر دو تیم خوب بازی کردند. نتیجه عادلانه بود، ولی اگر تیم ما می‌توانست دو دقیقه بازی را نگه دارد، الان برنده مسابقه بود. به هر حال مربی می‌داند که اشتباه کرده است یا نه.

این مصاحبه بد جوری ناراحتی ساپینتو را به همراه داشته است و خبر رسیده در این باره با مدیر عامل باشگاه صحبت کرده است.

او گلایه خود از عضو هیئت مدیره باشگاه را اینطور مطرح کرده کسی که در باشگاه استقلال عضو هیئت مدیره است نباید در مورد مسایل فنی بازی صحبت کند و اگر نکته ای هم هست از طریق باشگاه به سرمربی انتقال دهد و از همه مهمتر عضو هیئت مدیره باشگاه نباید مدعی شود که نتیجه مساوی در این دیدار عادلانه بوده است و بازیکنان استقلال آماتور گونه بازی کرده اند و ...

مصاحبه از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه به خصوص در مسایل فنی موضوعی است که همیشه وجود داشته است! و البته در استقلال پر رنگ تر بوده است.

نکته دیگری که موجب ناراحتی ریکاردو ساپینتو از پرویز مظلومی شد ادعای این مربی در مورد مسایل مالی است. او گفت:« مشکلات را حل کردیم و پول بازیکنان و مربیان را داده‌ایم. پول استراماچونی هم حاضر است و ان‌شاءالله با او توافق می‌کنیم تا قسط‌بندی کنیم و پولش را بدهیم.»

این در حالی است که ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته بود مشکلات مالی تیم هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

باشگاه استقلال از سرمربی تیم خواسته خویشتن داری کند و شاید به پرویز مظلومی هم بگوید: آقای هیئت مدیره مراقب صحبت‌هایش باش.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بسه دیگه ............ IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    دیشب فقط این استقلال نبود که مساوی کرد پرسپولیس هم مساوی کرد اما از دیشب تا حالا از حسینی تا پیمان از مدیرعامل تا عضو هیئت مدیره از توپ جمع کن تا گربه های باشگاه استقلال رو براشون داستانسرایی کردین چتونه ؟! نترسین بابا نون کسی قرار نیست آجر بشه جوانمرد باشین و جوانمردانه کار خبری کنین
  • Ali IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    هشدار هشدار::مثل اینکه این ساپینتو هم راه وروش کیروش را یادگرفته و میخواهد خودش هم خدا باشد و هم ناخدا منتها نه خدا هست ونه ناخدا اگر هم ناخدا هست ناخدای باخدا نیست ،آقا هرفردی حق دارد شمارا نقدکند چه تفاوتی دارد؟؟؟فرض کن یک تماشاگر است یا باید اورا قانع کنی ویا بشنوی وبگذری اما با این عکس العمل ها یک کیروش دیگر پیداشده هیچی نباشه پرتقالی که هست و خودش را ازکیروش کمتر نمی داند .
  • عادل IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    اگرسیاوش به جای میرزایی به زمین می آمد احتمال برد استقلال بیشتر بود البته شاید ساپینتو به فکر گل‌های بیشتر بود ومی خواست از راه ضد حمله به گل بیشتری برسد اما این با یک دفاع خوب ومستحکم ویک دروازبان آماده امکان پذیر است در ضمن ساپی هم انتقاد پذیر باشد اگر پیمان بابایی از خود گذشتگی نشان می داد وپاس گل به قایدی می داد الان بحث این حرفها نبود ساپینتو باید به بازیکنان استقلال گوشزد کند که پاس بدهند اگر همبازی آنها در شرایط بهتری قرار دارند
  • Vahid IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آخه یکی انتقادکنه که خودش بازی۲هیچ برده رو درده دقیقه باباخت عوض نکرده باشه هنوزاون باخت فراموشمون نشده
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    حرف زدن چه راحت شده. همچنین تحمل حرف چه سخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی