نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پله - ادسون آرانتس دوناسیمنتو
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اگرچه خبر تحت مراقبت قرار گرفتن پله برای رفتن به سوی مرگ تکذیب شد، ولی اسطوره فوتبال برزیل شرایط خوبی ندارد و باید کریسمس را در بیمارستان سپری کند.

پزشکان روز چهارشنبه گزارش دادند، ادسون آرانتس دوناسیمنتو «پله» اسطوره فوتبال برزیل که به مدت سه هفته در بیمارستان «آلبرت اینشتین» سائوپائولو بستری است تحت مراقبت‌های مربوط به «اختلال عملکرد کلیه و قلب» قرار دارد.

پله که تحت درمان برای سرطان روده بزرگ است، پیشرفت بیماری انکولوژیک را نشان داده و به مراقبت بیشتری در رابطه با اختلالات کلیوی و قلبی نیاز دارد.

در بیانیه‌ای که بیمارستان در این باره درباره پله ۸۲ ساله منتشر کرده آمده که او در یک اتاق مشترک بستری می‌شود و تحت مراقبت‌های پزشکی لازم تیم پزشکی قرار گرفته.

آخرین خبر از شرایط نگران‌کننده پله در بیمارستان آلبرت اینشتین/ بیایید بیمارستان؛ اینجا جشن کریسمس می‌گیریم!

همچنین دختران پله تأیید کردند که او کریسمس را در بیمارستان سپری خواهد کرد. فلاویا آرانتس در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده گفت: «کریسمس ما در خانه به حالت تعلیق درآمد. ما با پزشکان تصمیم گرفتیم که به دلایل مختلف بهتر است با تمام مراقبت‌های پزشکی در اینجا [بیمارستان] بمانیم.»

آرانتس همچنین از تمام عشق دریافتی از گوشه و کنار کره زمین تشکر کرد و به شوخی قول داد اتاقی را که پدرش در آن بستری است را به یک «سامبادروم» (فستیوال رقص سامبا) تبدیل کند و برای جشن کریسمس «کاپرینیا» (نوعی نوشیدنی برزیلی) بسازد تا به این صورت کریسمس را جشن بگیرند.

دختر سابق مهاجم سانتوس و کاسموس نیویورک اطمینان داد که هفته آینده وضعیت قهرمان سه دوره جام‌جهانی را به روز خواهد کرد و گفت: «عشق به او، داستان‌ها و دعاهای شما تسلی بزرگی است برای این که ما می‌دانیم تنها نیستیم.»

پله به مدت سه هفته است که در بیمارستان بستری شده تا درمان شیمی درمانی علیه تومور روده بزرگ را که در سپتامبر ۲۰۲۱ برای آن تحت عمل جراحی قرار گرفت را شروع کند و بر عفونت تنفسی که چند روز بعد تشخیص داده شد، غلبه کند.

آخرین خبر از شرایط نگران‌کننده پله در بیمارستان آلبرت اینشتین/ بیایید بیمارستان؛ اینجا جشن کریسمس می‌گیریم!

پله که بسیاری او را بزرگ‌ترین فوتبالیست تاریخ می‌دانند با وجود شرایط حساس خود با انتشار پیام‌های مختلف درباره جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

در یکی از آخرین پست‌ها، او به تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی برای کسب ستاره سوم تبریک گفت و از عملکرد کیلیان امباپه فرانسوی در فینال جام‌جهانی تمجید کرد. پله نوشت: «دیدن این نمایش برای آینده ورزش ما چه هدیه‌ای بود. من نمی‌توانم از تبریک به مراکش به خاطر تورنمنت باورنکردنی‌شان دست بردارم. دیدن درخشش آفریقا بسیار خوب است. تبریک می‌گویم آرژانتین! من مطمئن هستم که دیگو [مارادونا] اکنون لبخند می‌زند.»

خانواده پله گزارش‌های برخی رسانه‌ها مبنی بر این که او دیگر به شیمی درمانی پاسخ نمی‌دهد و در مرحله پایانی زندگی‌اش قرار دارد را تکذیب کردند. در روزهای داغ جام‌جهانی گفته شد که پله به بخش مراقبت‌های قبل از مرگ رفته و تحت مراقبت مخصوص پزشکان قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی