مهدی عبدی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.

یورگن لوکادیا با خروج از تهران اکنون فسخ خود را نیز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا چشم یحیی گل‌محمدی به پتانسیل کنونی تیمش باشد.

مهدی عبدی یکی از مهاجمانی است که باید طی دیدارهای باقیمانده حداقل تا نیم فصل با نمایش موفق در ترکیب این تیم، خلا مهاجم هلندی را پوشش دهد.

عبدی که نشان داده قادر است اتفاقات مهمی را در خط حمله این تیم شکل دهد، مدت‌هاست اما از روند گلزنی دور مانده است. عدم اعتماد از یک سو و شاید هم اغوا شدن عبدی از سویی دیگر باعث شده تا او نسبت به دوران ابتدایی حضورش در پرسپولیس با افت محسوسی مواجه شود.

با این حال اکنون در غیاب لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته تمام نگاه‌ها به سمت عبدی است و او باید از جدال با پیکان استارت موفقیت‌آمیز خود را دنبال کند و بار دیگر به همان مهاجمی تبدیل شود که قادر است روند بازی را به سود تیمش تغییر دهد. عبدی با روحیه‌ای که دارد اکنون نیازمند ثبت اولین گل خود است تا بتواند اعتمادبنفس از دست رفته‌اش را بار دیگر کسب کند. باید دید خط میانی و بازیساز پرسپولیس قادر خواهد بود موقعیتی مناسب برای وی شکل دهد تا این اتفاق برای مهاجم جوان سرخ‌ها رقم بخورد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهمن حسین پور IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    گولسیانی بزرگ است لطفن اورا باهیچ بازیکنی جز سید جلال پرسپولیسی باغیرت مقایسه نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی