نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۱۸
پسر فردین از اقدام آمریکایی‌ها دلخور شد/‌ تکان دادن زنگوله‌ها خیلی به من برخورد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.

امیررضا معصومی که جام‌جهانی کشتی آزاد را با سه برد خوب پشت سر گذاشت، گفت: برای مسابقات جام‌جهانی فقط یک نماینده در ۱۲۵ کیلوگرم داشتیم که آن هم من بودم و از قبل خودم را برای هر سه کشتی آماده کرده بودم. کشتی اولم با نماینده ژاپن بود که حریف نه چندان قدرتمندی بود و توانستم با امتیاز عالی او را شکست دهم. کشتی دومم با تیم منتخب جهان بود که من با کشتی‌گیر اوکراینی، نفر سوم جهان مبارزه داشتم. این کشتی را آنالیز کرده بودیم و با نکاتی که گوشزد شد بهترین نتیجه را گرفتم. همین نقشه را در فینال هم پیاده کردیم و با توجه به آنالیزی که روی زیلمر آمریکایی داشتیم، با او مبارزه کردم.

وی که دو مبارزه اولش را با امتیاز عالی پشت سر گذاشت و در مصاف با حریف آمریکایی ۶-یک به برد رسید، ادامه داد: در ۳۰ ثانیه استراحت کشتی با زیلمر که ۶ امتیاز جلو بودم، پژمان درستکار گفت لزومی ندارد خودت را خسته کنی و ۱۰ پوئنی شوی، چون ما ۶-۳ عقب بودیم و برد من با امتیاز عالی کمکی به تیم نمی‌کرد.

قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان تصریح کرد: خیلی دوست داشتم آنجا با اسنایدر کشتی بگیرم، چون همانطور که کامران قاسم‌پور یک وزن بالاتر آمده بود امیدوارم در جام‌های جهانی دیگر، اسنایدر هم این شجاعت را داشته باشد که به یک وزن بالاتر بیاید و کشتی خوبی با هم بگیریم.

معصومی که در دو سال اخیر بهترین نتایج را در رده‌های سنی مختلف کسب کرده، گفت: همیشه سعی می‌کنم وسط تشک بهترین خودم باشم و هیچ وقت کم نمی‌گذارم چون در تمرین خیلی تلاش می‌کنم و نمی‌خواهم شرمنده خودم و تلاش‌هایم شوم. همچنین نمی‌خواهم شرمنده خانواده‌ام که من را حمایت می‌کنند و در همه حال پشتیبانم هستند، شوم. کار کوچکی انجام می‌دهم و دعای خیر مردم هست که وسط تشک ما را یاری می‌کند.

وی در مورد تمجید اتحادیه جهانی از او که عنوان کرده بود سوپراستار جدیدی در سنگین‌وزن ایران معرفی شده است، گفت: اتحادیه جهانی لطف دارد.

قهرمان امیدهای جهان در سال ۲۰۲۲ همچنین درخصوص ورودش به چرخه تأکید کرد: هنوز چرخه را نخوانده‌ام و نمی‌دانم از چه زمانی وارد آن خواهم شد ولی صحبت‌هایی در این خصوص با پدرم داشتیم. به نام کسی هم کار ندارم، همه حریف و مدعی هستند، چه حریف دور اول و چه حریف فینال، هرکدام‌شان می‌تواند خطرساز شوند. امیدوار هستم اگر مستحق کسب دوبنده تیم ملی باشم به این جایگاه برسم.

معصومی در خاتمه درباره مبارزه‌اش با زیلمر که کمی برایش حیثیتی شده بود، گفت: داشتم کشتی کامران قاسم‌پور و اسنایدر را از سالن گرم، نگاه می‌کردم. ثانیه آخر کشتی که اسنایدر کامران را هُل داد، ضربه‌ای به او وارد کرد. وقتی اسنایدر برد همه آمریکایی‌ها در سالن خوشحالی می‌کردند و بالا و پایین می‌پریدند، آنها زنگوله‌هایی که با خود به سالن آورده بودند را تکان می‌دادند و یک لحظه خیلی به من برخورد. آنجا به خودم گفتم حتماً باید زیلمر را در کشور خودشان شکست دهم که خداراشکر اینطوری شد و شرمنده مردم نشدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سرباز فدایی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    احسنت بر شما که به قهرمان هم وطن آقای قاسمپور تعصب داری هزار ماشاالله به شما
  • محمد رضا خداداد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    ماشاالله واقعا شیر مادر حلالت شیر مرد ایرانی با تعصب این رو مگن
  • اسما IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    هزار ماشالله.خداحفظش کنه برای خانواده اش،برای کل ایران خدانگهدارش باشه باتعصب وغیرت کشتی میگیره
  • رضا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    جانی راغش ماشالله پهلوون تالش انشالله عشته قهرمانی المپیکی بوینم
  • اصغر IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    فردین معصومی یک الکساندر کارلین ایرانی از اون هم بالاتر میتونه باشه بخدا قسم
  • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    دمت گرم پسر با تعصب پدر که پرسپولیسی باشه فرزند هم میشه یک پهلوون تمام عیار انشاءالله سلامت باشی خداوند بزرگ و مهربان وائمه اطهار علیهم السلام پشتیبان شما درصورتیکه غرور کاذب گریبانگیر شما نشه الهی آمین یا رب العالمین یا علی ع مددی یاحق
    • سعید IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      روضه خوندی یا تعریف کردی خدایی یه بار متن خودتو بخون شنبلیله کله ی آدم سبژ میشه
  • Akbar.moradi.ghalerodkhantalesh IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    درود بر غیرتت تالش برا انشاءالله همیشه پیروز میدون باشی و سر افراز #تالش_باغیرت
  • سنگ صبور IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    بابت پیروزی های که کسب کردی دمت گرم و خسته نباشی اما در مورد اظهار نظرت در مورد اسنایدر، این چه حرفی هست که میزنی آخه، طرف داره تو وزن خودش کشتی میگیره، حالا بیاد خودش و چاق کنه تا بتو ثابت کنه که جرات داره؟؟ واقعا برخی از حرف ها خیلی عجیبه
    • بهروز IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      منظورش چاق شدن اسنایدر نبود توضیح داد که کامران قاسم پور با وزن کمتر رفت یک وزن باللتر با اسنایدر کشتی گرفت ایشونم گفت امیدوارم اسنایدر هم بیاد با من که یه وزن بالاترم کشتی بگیره
  • وحید IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    خدا قوت مرد اهنی ، با کشتی هات حال میکنم ، یا علی مدد
  • مهدی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    خدا قوت پهلوان
  • منصور IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    عالیسن یاشاسین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی