نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یورگن لوکادیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع حقوقی موثق به ما خبر داد که ماجرای جنجالی پرسپولیس و یورگن لوکادیا بدون شکایت طرفین به پایان خواهد رسید.

یورگن لوکادیا چند روز قبل ایران را به صورت ناگهانی ترک کرد. یک منبع حقوقی در این خصوص گفت: لوکادیا تا پایان هفته یازدهم مبلغ قراردادش را دریافت کرده است و قادر نیست بابت الباقی پول قراردادش شکایت کند. همچنین باشگاه پرسپولیس نیز نمی‌تواند به فیفا یا مراجع قانونی فوتبالی مراجعه و از این مهاجم هلندی شکایت کند. بنابراین این پرونده به صورت مسالمت آمیز و بدون بار مالی برای باشگاه پرسپولیس به پایان خواهد رسید مگر آن که بندی در قرارداد لوکادیا آمده باشد که این اجازه را برای دریافت غرامت احتمالی به او بدهد!

باشگاه پرسپولیس وعده داده بود اگر لوکادیا تا پایان مرخصی ۴۸ ساعته به تهران برنگردد، از این بازیکن شکایت خواهد کرد، اما با فسخ یکطرفه‌ای که صورت گرفته حالا این پرونده وارد فاز تازه‌تری شده است. باید دید که باشگاه پرسپولیس که برخی از مدیرانش پیش‌بینی نیامدن او به تهران را از قبل کرده بودند، چه برنامه‌ای برای رسیدن به حقوق تضییع‌شده این باشگاه خواهند داشت.

از طرف دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس بدون شک باید پاسخگوی هواداران این تیم و رسانه‌ها باشد که قرارداد با این بازیکن هلندی به چه شکل بسته شده بود که او بتواند یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کند. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود که به تمام تعهدات خود نسبت به لوکادیا عمل کرده و او بهانه‌ای برای نیامدن و فسخ ندارد. این مسئله حالا تبدیل به یک آزمون بزرگ برای درویش شده تا مشخص شود آیا او توانایی دفاع از حقوق مالی و معنوی باشگاه پرسپولیس در چنین پرونده‌ای را دارد یا نه.

باشگاه پرسپولیس در سال‌های متمادی در بحث بستن قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی متحمل ضررهای زیادی شدند که نتیجه آن خروج بیت‌المال از کشور بوده و این در حالی است که هیچ‌گاه باشگاه‌های ایرانی در چنین پرونده‌هایی برنده نبودند. لوکادیا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بدون شک با بررسی همه جوانب اقدام به چنین اقدامی کرده و احتمالا خیالش از اینکه عواقبی گریبان او را بگیرد، راحت است. باید دید که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چه تدبیری در خصوص این پرونده خواهد داشت. این باشگاه برای جذب لوکادیا که انصافا عملکرد خوبی هم در هفته‌هایی که در پرسپولیس حضور داشت، انجام داده بود، حالا زیر فشار انتقاد هوادارانش قرار گرفته تا زوایای پنهان این قرارداد و اتفاقی که رخ داده مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • خبرنگارم خبرنگارای قدیم: IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    آقای خبرنگار به جای این قلمفرساییهای بیهوده با درویش مصاحبه کن تا همه بدونن که مفاد قرارداد لوکادیا چیه و آیا بند فسخ داشته یا نه. در ضمن مث پرونده استوکس نشه که رفت مرخصی ولی تا قرون آخر قراردادشو گرفت. لطف کن قاضی نشو و پرسپولیسو به دردسر ننداز. پرسپولیس اگه قرارداد سفت و محکمی نداره باید شکایت کنه تا مجبور نشه کل پول یک سالو بده و اگه نه که متن قرارداد رو منتشر کنه تا خیال همه راحت شه. چند روز گذشته ولی هیچ خبرنگاری به خودش زحمت نداده بره سراغ درویش. روی حدس و گمان حرف زدن و نوشتن که کاری نداره. خوبه شما کیهان ورزشی و دنیای ورزش نیستین وگرنه ماهی یه بار باید میدیدمتون!!
    • علی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      چشم شما امر دیگری ندارین؟کیهان بک روزنامه استراتژیک مثل واشنگتن پست و نیویوک تایمزه.اینکه عده ای باهاش مخالفن بهتره اون عده از لحاظ منطقی و علمی خلاف حرف کیهان رو ثابت کنن.نمیشه که با جو سازی و جوزدگی عمل کرد.۸ سال پیش کیهان گفت برجام اشتباهه اما برخی روزنامه ها گفتن ما گرسنه ایم و صنعت هسته ای میخایم چکار.اون عده رفتن هسته ای رو بتن گرفتن و برجام رو امضا کردن و همون یک تکه نون رو هم از ملت گرفتن تحریم ها ۱۰ برابر شد و تازه هزاران نخبه هم اخراج شد و فراری شدن چون صنایع هسته ای یک صنعت مادر محسوب میشه و همه رشته های مهندسی رو درگیر میکنه.هر کاری منطق و علم و برنامه ریزی میخاد.
    • ... IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      در بیاد.
    • علیرضا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      قضیه لوکادیا چه ربطی به برجام و انرژی هسته ای داره که هرچیزی رو بهم ربط میدید . مشکل وجود شماها و این دید خاص تون که هرچیزی رو سیاسی میکنید . لوکادیا اگه رفته علتش قطعیه اینترنت و فیلترینگ شدید . چیزی که واسه بقیه حق مسلم برای مردم ما آرزو .
  • زیگزاگ IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    مدیرای ما چه تخصصی در این زمینه دارند که بخوان توضیح هم بدند. وقتی رئیس فدراسیون با ادبیاتی سخیف صحبت میکنه، مدیر یه باشگاه هم که از همون کانالها اتخاب میشه ، آش دهن سوزی نیست. با رابطه ، بدون تجربه و دانش لازم، فقط فاجعه.
  • ... IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    واقعا که
  • کامران بهمنی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    با سلام واحترام از اقا رضا درویش واقا محمدمحمدی تقاظع دارم این بازیکن برزیلی مهاجم برای باشگاه پرسپولیس وهواداران بچه های پرسپولیس بیاورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی