نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
بازی استقلال با ۲۴ ساعت تاخیر بر گزار می‌شود/ بارون بارون بارونه... هی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی شنبه ۲ دی ماه سال ۱۳۹۱ می‌بینید.

فصل دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر استقلال باید به مصاف گهر درود می‌رفت اما برف و باران شدید در درود باعث شد تا این بازی با تاخیر ۲۴ ساعته برگزار شود. جالب است بدانید امیر قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی وقتی از زمین بازدید کردند اعتقاد داشتند زمین ورزشگاه تختی ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد تا آماده شود به همین دلیل روزنامه خبرورزشی تیتر بارون بارون بارونه... هی را زده بود. در حالی که هواشناسی استان لرستان پیش‌بینی کرده بود باران ادامه دارد اما نماینده سازمان لیگ گفته بود که هوا روز بعد آفتابی خواهد شد.

آبی‌پوشان: انشاالله در این جاده زنده بمانیم
کاروان استقلال به‌صورت زمینی و با اتوبوس به سمت شهرستان درود می‌رفتند و گله‌مند بودند و می‌گفتند انشاالله در این جاده زنده بمانیم! با این حال این بازی به هر شکلی بود با جمعیتی زیادی از علاقمندان به فوتبال در شهرستان درود برگزار شد و استقلال پیروز شد.

پروین: جلسه نمی‌گذاریم که شیرینی و شکلات بخوریم
علی پروین بعد از پیروزی پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی مقابل ملوان از نتیجه به‌دست‌آمده بسیار رضایت داشت و در حالی که هنوز عنوان مدیر فنی را  یدک می‌کشید و خیلی‌ها اعتقاد داشتند این جلسه ها خروجی ندارد، پروین مصاحبه کرده و گفته بود جلسه نمی‌گذاریم شیرینی و شکلات بخوریم؛ جلسات ما فنی است؛ ما از دقیقه یک بازی با ملوان برنامه داشتیم و از دقیقه دوم هم  گل زدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی