نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شهاب الدین عزیزی خادم
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: کجای دنیا با فوتبالی که اول آسیاست و باعث نشاط و غرور ملی ۸۰ میلیون نفر شده چنین کاری می‌کنند و به آن می‌تازند؟

شهاب‌الدین عزیزی خادم در گفتگو با خبرآنلاین درباره اتفاقات دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال صحبت کرد. بخش مهم صحبت های عزیزی خادم درباره ماجرای جنجالی خوبان عالم و ارتباط رئیس عزل شده فدراسیون با یک شخص خاص بود. این بخش از مصاحبه جدید عزیزی خادم را در زیر می خوانید:

شما همیشه به یک چیزی متهم بودید که هیچوقت پاسخ صریحی ندادید. خوبان عالم کلیدواژه‌ای بود که شروع همه این اتفاقات بود. یک بحث اعتقادی داریم که یا به خدا و پیغمبر است یا به ماوراءالطبیعه. به ماوراءالطبیعه اعتقاد دارید یا خدا؟

قطعا خدا. همه چیز خداست.

ماوراءالطبیعه در کار شما وجود داشت؟

اصلا. در آن زمان مباحث جادوگری را مطرح می‌کردند خیلی شفاف بگویید. به معجزه اعتقاد دارم ولی به جادو نه. شرک است. چه رفتاری بود که این‌ها کردند. این هم مثل اتهامات مالی و var بود. کجای دنیا با فوتبالی که اول آسیاست و باعث نشاط و غرور ملی ۸۰ میلیون نفر شده چنین کاری می‌کنند و به آن می‌تازند؟

امیر اسکندی در کنار شما حضور داشت؟

عزیزی خادم سرانجام به ماجرای جنجالی خوبان عالم ورود کرد/ بله این شخص را می شناسم/ من به معجزه اعتقاد دارم اما...

شما او را می‌شناسید؟

خیر.

کنار من او را دیدید؟

من چنین فردی را نمی‌شناسم!

درباره آقای اسکندی صحبت می‌کنیم خب شما او را نمی‌شناسید.

بله ولی شنیده‌هایی دارم.

اتهام زدن که زیاد است. به خود من صدها اتهام دروغ زدند. شناختی که من از ایشان دارم جز انسانیت، درستی، پاکی از او ندیدم.

پس چنین شخصی کنار شما وجود دارد.

مگر من درباره مسائل شخصی از شما می‌پرسم؟ کنار تیم هم نبوده، شما کنار تیم چنین شخصی را دیدید؟ کنار تیم ملی فوتبال خود من و سرپرست تیم بوده ولی اگر درباره شخصی سوال می‌کنید، من می‌گویم بله می‌شناسم. از او انسانیت، معرفت، کمک به دیگران، بخشش و دگرخواهی دیدم.

پس جادو و ماوراءالطبیعه و این‌ها را می‌گویید شرک است.

بله این‌ها شرک است. این‌ها ظلم به لطف خداست. من به معجزه ایمان و اعتقاد دارم. به دعای خیر اعتقاد دارم. اما این مسائل را نمی‌دانم چیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه هوادار فوتبال IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    همه میدونن اتهام بود هرچی بود ،هیچ جای دنیا چنین کاری نمیکنن اقای خادم ، هیچ جای دنیا ،دقیقا به همین دلیل شما رو برکنار کردن اونم به کثیفترین شیوه ممکن چون اینجا با همه دنیا فرق داره داستانش ،چون اینجا بیسوادترین ادما سیاستمدارن و نمیتونن اصل اول فیفا رو بپذیرن،فقط میتونی خوشحال باشی ازین که نقش اول و دوم این کودتا الان خودشون یه تاریخ گذشته منفور هستن و نقش سومش هم به چیزی بیشتر از چیزی که تو فدراسیون شما رسیده بود نرسیده ، که البته هنوز روزای خوششونه
    • زیگزاگ IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      هیچ از برای هیچ
  • کیروشی پور IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    برنامه فوتبال برتر ندید .قرار بود در مورد تاج و کیروش و فسادش حرف بزنه.قرار بود در مورد این که تاج از زمان عزیزی خادم داشت برای تیم ملی نقشه میکشید و برای فراری دادن اسکوچیچ و ایجاد حاشیه برنامه ریزی میکرد.حاشیه طارمی و جهانبخش و بی نظمی تیم ملی در قطر و کم کاری جلوی الجزایر از دسته گل های تاج بود که قبلا برنامه ریزی داشت.ولی چرا یهو همه چیز فراموش شد و اصلا در موردش صحبت نکردن.چون تاج یه حامی خطرناک و قوی داره که این حامی در اصل شریک تاج در اختلاس های کلان هست.البته فردوسی پور به تاج کمک کرد و با مصاحبه جنجالی با طارمی تیر خلاص بر قلب اسکوچیچ زد .بر کناری عزیز خادم هم از نقشه های تاج بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی