ناتینگام‌فارست
منبع: The Guardian
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه ناتینگام فارست از اول ژانویه لوگویی را در حمایت از افرادی که مجبور به ترک خانه‌ها و فرار از شهرهای خود شده‌اند، بر روی پیراهن خود حک خواهد کرد.

باشگاه ناتینگام فارست اعلام کرد که از اول ژانویه تا پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، لوگوی کمیسری عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) را در جلوی پیراهن‌های خود حک خواهند کرد.

در بیانیه باشگاه آمده: «باشگاه فوتبال ناتینگام فارست مفتخر است که همکاری خیریه بین‌المللی جدیدی را با بریتانیا برای کمیسری عالی پناهندگان سازمان ملل، آژانس پناهندگان سازمان ملل، برای حمایت از تلاش‌های امدادی برای افرادی که از درگیری و آزار و اذیت در سراسر جهان فرار می‌کنند، اعلام کند. از آغاز سال ۲۰۲۳ و تا پایان فصل، هر دو تیم مردان و زنان ناتینگام فارست به نشانه همبستگی با خانواده‌هایی که مجبور به ترک خانه‌ها و جوامع خود شدند، در تمام مسابقات با نشان UNHCR در جلوی پیراهن‌های خود شرکت خواهند کرد.»

باشگاه لیگ برتر افزود: آنها همچنین «برای حمایت از تلاش‌های امدادی بین‌المللی کمک‌های مالی انجام داده‌اند و از همه کانال‌های تجاری و بازاریابی موجود خود برای افزایش آگاهی و فعالیت‌های بشردوستانه UNHCR استفاده خواهند کرد. ناتینگام فارست اکنون به دیگر تیم‌های بین‌المللی در حمایت از حقوق بشر جهانی می‌پیوندد».

شارلوت بویل، رئیس کمیسری عالی پناهندگان سازمان ملل در بریتانیا، گفت: «ما از سخاوت و شفقت ناتینگام فارست در حمایت از پناهندگان و تلاش‌های امدادی کمیسری عالی پناهندگان سازمان ملل در سراسر جهان سپاسگزاریم. آنها از طریق این همبستگی، به خانواده‌هایی که از درگیری فرار می‌کنند با پیامی قدرتمند اعلام می‌کنند که هرگز فراموش نخواهند شد.»

ناتینگام‌فارست

فارست، قهرمان دو بار اروپا که تابستان گذشته پس از ۲۳ سال غیبت به لیگ برتر صعود کرد، تاکنون بدون اسپانسر پیراهن در این فصل بازی کرده و این کار را دوباره در روز سه‌شنبه در منچستریونایتد انجام خواهد داد و لوگوی کمیسری عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) بر روی پیراهنشان در بازی خانگی با چلسی در شب سال نو ظاهر خواهد شد. تیم بانوان که در حال حاضر در رده دوم لیگ ملی شمال قرار دارد نیز از لوگوی جدید استفاده خواهد کرد.

اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه گفت: «ما خوشحالیم که در ادامه فصل از لوگوی پیراهن ناتینگام فارست برای ارسال چنین پیام مهمی استفاده خواهیم کرد. مایه افتخارمان است که نام آنها را در حمایت از این هدف مهم بر روی پیراهن خود به نمایش بگذاریم. امیدوارم که طرفداران ما نیز به این موضوع افتخار کنند که ما علاوه بر هدف اصلی خود در حمایت از انجمن خیریه Trust، انتخاب کرده‌ایم که کار کمیسری عالی پناهندگان سازمان ملل متحد را هم در ادامه فصل برجسته کنیم. این اتفاق در زمانی می‌افتد که جهان برای کمک به آسیب‌پذیرترین افراد جامعه با چالش‌های بزرگی مواجه است.»

ناتینگام فارست به زودی جزئیاتی را در مورد اینکه چگونه طرفداران می‌توانند پیراهن‌های حاوی لوگوی حمایتی را دریافت کنند، ارائه خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی