شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
۵ |
۰
جانشین پسر گل محمدی در پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد برای بازی پرسپولیس و پیکان هم شانس امید عالیشاه برای بازی در خط حمله پرسپولیس بیشتر از مهدی عبدی باشد.

یحیی گل محمدی فصل گذشته که مهدی عبدی مثل امسال کم بازی می‌کرد در مورد او گفت : مهدی مثل پسرم می‌ماند و هیچ مشکلی با او ندارم. البته بعد از آن اظهار نظر هم عبدی خیلی بازی نکرد و کلا فصلی معمولی را پشت سر گذاشت.

امسال هم یحیی نشان داد که با عبدی مشکل خاصی ندارد اما خیلی هم به او اعتماد نمی‌کند. سرمربی پرسپولیس در دربی تهران و در حالی که لوکادیا را هم نداشت فقط ۲۵ دقیقه از مهدی عبدی استفاده کرد که در این زمان هم عبدی کار خاصی انجام نداد.

برای بازی فردا با پیکان هم شانس امید عالیشاه بیشتر از عبدی به نظر می‌رسد. پرسپولیس در واقع با روش ۱-۵-۴ بازی می‌کند و در این روش عالیشاه جلوتر از بقیه قرار می‌گیرد. او مقابل استقلال گل نزد اما عملکرد قابل قبولی داشت و یحیی از کارش راضی بود .به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد برابر پیکان هم فیکس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    پسر ناخلف
  • . IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    سیامک نعمتی بهترین گزینه برای خط،حمله است سیاه بازیکن خوبی است باید ازش بیشتر استفاده بشود
  • کریم نجفی. IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    اقای گل محمدی دربازیهابایدبه همه بازیکنان جوان بازی بده .اون ترکیب وچیدمان وبازیکنانی که درنیمه اول تادقیقه ۷۵ درنظرداردبکاربگیره بعدازگرفتن نتیجه درنیمه دوم میتونه ۴تعویض یاپنج۵تارایکدفه به میدان بفرسته.این یعنی قدرتی تازه نفس برای ادامه بازی.به هرحال اقای گل محمدی مربی بزرگی ست وبهترازماها معنی توپ ومیدان وحتی بازیکن رو میدونه.البته این نظرات ماهم تاحدودی شایدتاثیرگذارباشن.بازی وبازیکن بگیرنگیراست.شایدیکبازیکن مثل عبدی گرچه جوان است اما بانیمکت نشینی پژمرده وافسرده ترمیشودوشایدبه اینده اش هم ضربه بخوره.مثل یکماشین سرجای خودش روشنش کنی وهی گازش بدی وازجای خودش تکونش ندی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی