هواداران استقلال تهدید شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی دوشنبه  ۴ دی ماه سال ۱۳۹۱ را می بینید.

در روزی که فرهاد مجیدی پس از عقد قرارداد رسمی با استقلال در نیم‌فصل دوم رقابت‌های دوره دوازدهم لیگ برتر قرار بود به میدان برود، اولین تمرین خود را با استقبال بسیار گسترده هواداران این تیم برگزار کرد اما جالب این‌که هواداران از سوی مسئولان و کادر فنی، به نوعی تهدید شدند که فرهاد مجیدی تشویق نشود. چرا که کادر فنی اعتقاد داشت اگر مجیدی تشویق شود بازیکنان از این‌که فقط یک بازیکن تشویق می‌شود دلخور خواهند شد به همین دلیل لیدرها به هواداران اعلام کردند فعلا مجیدی را تشویق نکنید تا از روزهای بعد در تمرین همه بازیکنان به نوبت تشویق شوند.

بحران بازوبند در تیم ژنرال
پس از پیوستن فرهاد مجیدی به استقلال بحران بازوبند در این تیم با حضور سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام بالا گرفت و صحبت‌های زیادی در این خصوص مطرح شد به طوری که امیر قلعه‌نویی در رختکن استقلال بر سر بازیکنان فریاد کشید و خواهان اتمام این قائله شد. البته با تصمیم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم، فرهاد مجیدی کاپیتان اول آبی‌پوشان شد و در غیاب وی سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام بازوبند را بر بازو می‌بستند.

رویانیان: ۶تایی‌ها ادامه پیدا می‌کند
محمد رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط این تیم گفته بود مطمئن باشید ۶تایی‌ها ادامه خواهد داشت و سرخ‌پوشان این روند پرگل را در لیگ برتر برابر حریفان ادامه خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی