نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
رضایت یحیی از ستاره ملی پوش؛ ماجراهای جام جهانی ۲۰۲۲ فراموش شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید امیری با عملکردش نشان داد اتفاقات تلخ جام جهانی را فراموش کرده است

وحید امیری در جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از بهترین‌های تیم ما بود و در هر ۳ بازی تیم ملی هم مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال به صورت فیکس به میدان رفت ولی در جام جهانی قطر اوضاع برای او طور دیگری پیش رفت. امیری در حالی به یک نیمکت نشین مطلق در تیم ملی تبدیل شد که بازیکنان جانشین او هم عملکرد بدی داشتند و نتوانستند درخششی داشته باشند ولی با این حال سرمربی پرتغالی به آچار فرانسه تیمش اعتماد نکرد و وحید حتی یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی پیدا نکرد.

امیری کلا بازیکن آرام و بی‌حاشیه‌ای است و خیلی اهل مصاحبه کردن و فعالیت در فضای مجازی نیست تا ناراحتی اش از بازی نکردن در جام جهانی بروز دهد. امیری معمولا اتفاقات تلخ را درون خودش می‌ریزد و سعی می‌کند خیلی ناراحتی اش را نشان ندهد. با این وجود وحید خیلی  رویای بازی کردن در دومین جام جهانی اش را داشت و بعد از حذف تیم ملی هم یکی از ناراحت‌ترین بازیکنان اردوی تیم ملی بود.

ملی پوشان پرسپولیس با شرایط روحی خوبی به تمرینات برنگشتند ولی کار یحیی برای بازگرداندن روحیه و انگیزه به وحید امیری کمی سخت تر از سایر ملی پوشان تیمش بود.سرمربی پرسپولیس که علاقه زیادی به امیری دارد و می داند این بازیکن چقدر در ترکیب تیمش تاثیرگذار است، چندبار قبل از دربی به صورت خصوصی با وحید صحبت کرد تا امیری را به شرایط خوبش بازگرداند. با نمایش وحید در دربی به نظر می رسد هم یحیی کار خودش را به خوبی انجام داده و هم ستاره ملی پوش پرسپولیس اتفاقات تلخ قطر را فراموش کرده است.

امیری که کاملا حرفه ای زندگی می کند و تفکرات فوتبالی حرفه ای هم دارد، در بازی مقابل استقلال نمایش خوبی داشت. امیری که در پست هافبک چپ و جلوتر از علی نعمتی به کار گرفته شد، اکثر دوئل ها را با سمت راست قدرتمند آبی ها یعنی یامگا و صالح حردانی برد، تا بازگشت خوبی به میادین داشته باشد. امیری در دربی دوندگی زیادی داشت و هم در کارهای دفاعی و هم کارهای هجومی مشارکت می کرد.

گل محمدی هم از عملکرد وحید رضایت کامل داشت و از اینکه یکی از مهره های موثر تیمش در آستانه بازگشت به دوران اوج خودش است، خوشحال بود. شاید امیری حرف های زیادی در مورد اتفاقات جام جهانی و نیمکت نشینی های متوالی اش در قطر داشته باشد، ولی با این حال ترجیح داده تا فعلا سکوت کند و حرفی نزند. امیری بعد از پایان دربی هم به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه پاسخ منفی داد و ضمن عذرخواهی از آن ها و در کمال احترام اعلام کرد، قصدی برای انجام مصاحبه ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارش DE ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    امیری سال اخر فوتبالشه شک نکنید اخر فصل میزارنش کنار.
  • ارش DE ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    امیری سال اخر فوتبالشه شک نکنید اخر فصل میزارنش کنار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی