نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پاسخ ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادها: من لیاقتش را داشتم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی ترابی که یکی از بهترین‌های تیمش در دربی بود، در دیدار مقابل پیکان هم نمایشی بهتر از میانگین از خود نشان داد.

مهدی ترابی تا قبل از جام جهانی و بازی‌های این فصل لیگ برتر عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت؛ عملکرد ضعیف ترابی در چند بازی باعث شد تا بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی توصیه کردند که این بازیکن را نیمکت‌نشین کند. با این حال ترابی  یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش به حساب می‌آید و با وجود نمایش‌های ضعیف در لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت شد.

عملکرد خوب در اردوها و تمرینات تیم ملی رضایت کی‌روش از ترابی را در پی داشت و حضور ستاره پرسپولیس در جام جهانی قطعی شد. ترابی یکی از بازیکنانی بود که دومین جام جهانی خود را تجربه می‌کرد. ستاره پرسپولیس در چند فصل گذشته در روسیه فرصت بازی کردن به دست نیاورد ولی کی‌روش در قطر و در همان اولین بازی به او میدان داد تا نشان دهد حساب زیادی روی این بازیکن و خلاقیتش باز کرده است.

مهدی در بازی مقابل انگلیس با وجود این‌که دقایق کمی به میدان رفت، عملکرد بدی نداشت و حتی یک پاس عالی هم به سردار داد ولی ضربه آزمون به تیر دروازه انگلیس برخورد کرد. کی‌روش در بازی مقابل ولز و آمریکا هم به ترابی میدان داد تا شماره ۹ پرسپولیس یکی از نفراتی باشد که در هر ۳ دیدار تیم ملی در جام جهانی به میدان رفته است. ترابی تیم ملی به‌وضوح با بازیکنی که تا قبل از تعطیلی لیگ در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفت متفاوت بود. بازی کردن در جام جهانی و نمایش‌های نسبتا خوب در تیم ملی باعث شد تا ترابی با روحیه‌ای خوب به تمرینات پرسپولیس اضافه شود.

ترابی در دربی برخلاف همیشه در پست مهاجم به کار گرفته شد تا خلاء دیاباته و لوکادیا را پر کند.  مهدی بلافاصله بعد از گل اول تیمش و روی پاس عالی عالیشاه می‌توانست گل دوم را بزند و به‌نوعی کار را تمام کند، ولی با بی‌دقتی و البته کمی بدشانسی توپ او به شکلی خطرناک راهی اوت شد. با این حال ترابی هر دو گل تیمش را ساخت و یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود.

ترابی در دربی نشان داد که دوباره به روزهای خوب خود برگشته و با دو پاس گلی که در دربی داد، به نوعی پاسخ خوب و کوبنده‌ای به منتقدانش داد که معتقد بودند این بازیکن به شدت افت کرده و نه‌تنها نباید در ترکیب فیکس پرسپولیس قرار بگیرد، بلکه نباید توسط کی‌روش به جام جهانی دعوت می‌شد. او با درخشش خود یک پیغام واضح برای منتقدانش داشت و اعلام کرد من لیاقت حضور در جام جهانی و بازی کردن در ترکیب تیم ملی را داشتم.

هر چند مهدی ترابی که در بازی مقابل پیکان هم به عنوان مهاجم به کار گرفته شد، نتوانست به تیمش برای کسب ۳ امتیاز کمک کند، اما نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس نمایش بهتری داشت و در کنار بیرانوند که چند توپ بسیار خوب از مهاجمان حریف گرفت، جزو معدود خوب‌های پرسپولیس در بازی یک‌شنبه بود. او همچنین یکی دوبار هم موقعیت گلزنی داشت که ضربات او با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • . IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    دو تا کاشته همینطوری سانتر کرده رو دروازه ای که ۲۱ نفر اطرافش ایستادن ۱۱نفر برای دفع توپ و ۱۰نفر برای گل زدن .در این بین گلوسیانی با قدرت بدنی و قد و سرعت و دقت خود هر دو رو گل کرده این شده دو تا پاس گل از ترابی!اما تمام تک به تک هایی رو که خراب میکنه میشه بدشانسی و بی دقتی!وقتی ترابی میشه از بهترین بازیکنهای پرسپولیس وای بحال بقیه شون! واقعا حیف از همون ناهاری که باشگاه به این بازیکنان میده.دیگه خودتون حساب کنید میلیارد میلیاردهایی که میگیرن بابت راه رفتن و موقعیت خراب کردنها !!!
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      آقای یوسفیان عزیز رو چه حسابی از ترابی و بازیش دفاع میکنی در حالی که گل حاصل از ضربات ایستگاهی یا کرنر به هیچ‌وجه پاس گل حساب نمیشه. شما به توپ لو دادناش و کم‌تحرکیش نگاه کن. به وایسادناش و توپ خراب کردناش نگاه کن. وگرنه پسرعمه پسردایی دخترعموی همسایه ما هم میتونه سانتر کنه تا بالاخره یکی یه ضربه‌ای بهش بزنه و احیانا بره تو دروازه. بازیکنی که هنوز یاد نگرفته با نوک پا شوت نزنه یعنی هیچی یاد نگرفته. بازیکنی که وقتی صاحب توپه و از پشت سر یا بغلش غافله یعنی هیچی نیاموخته. بازیکنی که توپ از یه متریش رد میشه و نمیتونه بگیرش یعنی مغزش دیر به پاهاش فرمان میده. بازیکنی که هنوز یاد نگرفته نباید الکی با توپ ور رفت بازیکن نیست. بازیکنی که فوتبال تک‌ضرب و بدون مکث اضافه رو یاد نگرفته یعنی آماتورتر از آماتور. آقای یوسفیان درست بنویس و درست تحلیل کن تا درست نقد بشی. یا ما هیچی حالیمون نیست یا شما درست نمیگی!! کافیه به یه بازی یا چند بازی گولسیانی نگاه کنی تا بفهمی که فوتبالش چقد رو به عقبه و برای هر پاسش کلی مکث بی‌دلیل میکنه و تیمو از حالت حمله میندازه.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      جالبه بعضیا با توجه به دو گلش تو دربی از یحیی میخوان اونو بذاره خط حمله در صورتی که نه دریبل‌زنه، نه بازیساز. سرزنی که نشد خاصیت. سر زدن و ایستگاهی زدن ۳۰ درصد خصوصیت یه گلزن یا بازیساز تمام عیار هم نیست.
  • ناشناس IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    نمیدونم چرا، ولی کلا بازیکنای ایرانی همشون به لحاظ بدنی، افت کردن
  • علی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    آن توپ دقیقه آخر بازی با پیکان اگر بجای خودخواهی محض به سمت چپ پارس میداد .درست بود .نه اینکه شوت بزند وتوپ از زمین خارج شود وشانس پیروزی پرسپولیس را نابود کند .کی‌روش همچين بازیکنی را هیچگاه دعوت نمی‌کرد.
  • ع ق قطر QA ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    بنطر من سفسطه اصلا شروعش با استقلالیا بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی