نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
اتفاق تلخ برای دنیای ورزش؛ مربی سرشناس درگذشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرد نام‌آشنای دنیای حرفه‌ای اسنوکر و مربی رونی اوسالیوان دار فانی را وداع گفت.

فرانک آدامسون مربی مشهوری که با بازیکنانی از جمله رونی اوسالیوان، استیفن لی و جک لیزووسکی کار می کرد، در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

آدامسون اهل بریستول انگلستان در محافل اسنوکر به عنوان یکی از بهترین مربیان این ورزش شناخته شده بود. او به بازیکنان جوان بی شماری کمک کرد تا تکنیک خود را بهبود بخشند. اوسالیوان چندین سال با آدامسون کار کرد و پس از کسب دومین عنوان جهانی خود در سال ۲۰۰۴ به او ادای احترام کرد.

دنیل ولز که آدامسون، مربی او بود، گفت: فرانک یک مربی باورنکردنی بود و توانایی کار با بازیکنانی با همه استانداردها؛ از مبتدی تا قهرمان جهان را داشت. او بیشتر زندگی خود را وقف اسنوکر کرده و به بازیکنان زیادی کمک کرد. او همچنین یک مرد دوست داشتنی بود و همه کسانی که او را می شناختند دلتنگ او خواهند شد.

نیک بارو یکی دیگر از مربیان صاحب نام دنیای اسنوکر تصریح کرد: زمانی که من یک بازیکن اسنوکر بودم، فرانک در کمک به من در درک بازی به عنوان یک مربی کاربلد موثر بود. او بعدا سال های زیادی را صرف کمک به من کرد تا سبک و روش مربیگری خودم را پیدا کنم. او همیشه قبل از هر چیز، خود را شاگرد بازی اسنوکر می دانست و به همین دلیل است که من عمیقا به او اعتماد داشتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی