کریم انصاری‌فرد: فردوسی‌پور سالی ۴میلیارد درآمد دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش پرسپولیس اعتقاد داشت مانوئل ژوزه پرتغالی شناختی از فوتبال ایران و تیم نداشت و نمی‌دانست تیم را چگونه تمرین دهد.

کریم انصاری‌فرد در فصل دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس نشان داد گلزن بسیار قهاری است و در بازی با ملوان با هت‌تریک آمادگی خود را به رخ همه کشید؛ هرچند او در ابتدای فصل نیمکت‌نشین بود ولی رفته رفته همه چیز برای این مهاجم جوان تغییر کرد و توانست در ترکیب ثابت پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی راه پیدا کند.

مهاجم پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی در مورد تیم و شرایط خودش صحبت‌های جالبی را مطرح کرد بود. ملی پوش سابق پرسپولیس این‌گونه گفت: مانوئل ژوزه پرتغالی شناختی از فوتبال ایران و همچنین شرایط پرسپولیس نداشت و این مسائل در روند تیمی ما تاثیرگذار بود. اگر همان ابتدای فصل مربی ایرانی می‌آمد خیلی راحت‌تر می‌توانست با بازیکنان ارتباط برقرار کند و نتایج بهتری را می‌گرفتیم اما ژوزه از این مسائل آگاهی نداشت و نمی‌دانست چگونه رفتار کند و تیم را چگونه تمرین دهد.

انصاری فرد درباره انتقاد از عادل فردوسی‌پور بعد از بازی با ملوان توضیح داد:  من آن هفته که عادل فردوسی‌پور نکونام را به برنامه‌اش آورده بود خواب بودم و این برنامه را ندیدم ولی فردایش در سایت‌ها و روزنامه‌ها خواندم که عادل در مورد من صحبت کرده بود و گفته بود انصاری‌فرد دوست ندارد به خارج برود و اصلا نیاز ندارد که به فوتبال اروپا برود؛ او گفته که من سالی یک‌ونیم میلیارد پول می‌گیرم. من نمی‌دانم چرا فردی که یک تریبون سیما دستش است هر گونه که می‌خواهد صحبت می‌کند! متاسفانه خیلی‌ها فکر می‌کنند هر چه عادل می‌گوید درست است. او هیچ اطلاعی از من که چگونه زندگی می‌کنم و چگونه تمرین می‌کنم ندارد. بنابراین درست نیست بدون آگاهی حرف بزند. واقعاً برای خودم متاسفم. ضمن این‌که فردوسی‌پور از کجا می‌داند که من چقدر پول گرفته‌ام؟ من هم می‌توانم بگویم فردوسی پور سالی ۴میلیارد پول درمی‌آورد. آیا درست است این‌طوری صحبت کنم؟ من واقعا از این موضوع ناراحت هستم. من نمی‌دانم کدام بازیکنی است که دوست ندارد به فوتبال اروپا برود و پیشرفت کند.

مصاحبه ستاره پرسپولیس در دهه ۹۰ با روزنامه خبرورزشی را مشاهده می‌کنید:

کریم انصاری‌فرد: فردوسی‌پور سالی ۴میلیارد درآمد دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    بیشتر از اینا در آمد داره
    • اشکان IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      معنای عدالت این چیزا نیست عدالت یعنی هر کسی به تناسب ظرفیتی که داره بهره بگیره، عدالت در تساوی نیست : تساوی یعنی حقوق من، حقوق فردوسی پور و حقوق مسی همه با هم مساوی باشه! که این عدالت نیست
  • محمد US ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    انصاری فرد آخر فوتبالشه دنبال اینکه یه مبلغی هم از پرسپولیس بگیره ، میخواد با این مصاحبه ها مطرح بشه
  • علی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    برای شما آقای انصاری کی روش خوبه عزیزم در مورد عادل صحبت نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی