نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
رحیم یوسفی: خجالت‌آور است گلر پرسپولیس بهترین بازیکن شود/ کاپیتان پرسپولیس باید بقچه‌اش را جمع کند و برود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه به نظر می رسد یحیی گل محمدی شرایط روحی به هم ریخته ای دارد و این روحیه را به تیم هم منتقل کرده دور از روزهای خوبش است.

رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره تساوی تیم‌های پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: متاسفانه این سبک بازی پرسپولیس هیچ شباهتی به اسم و سابقه این تیم ندارد. ما تیم مان را طوری مقابل پیکان دیدیم که به نظر می‌رسید بازیکنان محدود شده بودند و آن فوتبال شاداب و همیشگی شان را ارائه نمی‌کردند.

وی افزود: البته بازیکنان کناری سانترهایی را روی دروازه ارسال می‌کردند اما کسی نبود که از آنها استفاده کند. نمی‌دانم چرا عبدی و یا پاکدل از ابتدا در ترکیب نبودند ولی وقتی مهاجمان خارجی به هر دلیلی نیستند باید از بازیکنان متخصص در پست مهاجم استفاده کرد. اما شاید آنها آمادگی لازم را نداشتند. ولی هرچه باشد مهدی عبدی فوروارد است و در این پست بازی کرده.

بازیکن قدیمی‌پرسپولیس درباره حضور عالیشاه در خط حمله پرسپولیس گفت: این بازیکن در فصول گذشته به درد پرسپولیس می‌خورد اما حالا به نظر می‌رسد در خط حمله آن کارایی لازم را ندارد و شاید به قول علی پروین باید یواش یواش بقچه اش را جمع کند و برود. متأسفانه بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه بیشتر از اینکه به فکر گلزنی باشند به دنبال حفظ توپ بودند. این برای وقتی است که شما سه گل از حریف جلو هستید نه اینکه بازی صفر - صفر مساوی است و هر آن امکان دارد دروازه تیم‌تان باز شود.

مرتضی پورعلی گنجی و کمال کامیابی نیا

وی ادامه داد: در همین جام جهانی و بازی فینال آرژانتین مقابل فرانسه دیدیم هم تیمی‌های لیونل مسی با اینکه دو بر صفر جلو بودند ولی در نیمه دوم اجازه نمیدادند فرانسه از نیمه زمین به این طرف بیاید. چون می‌دانستند اگر عقب بیایند حریف گل میزند. پرسپولیس گاهی اینقدر عقب می‌رفت که نزدیک بود ل بخورد. شانس آوردیم پیکان وز خوبش نبود وگرنه پرسپولیس بازنده بود.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: متأسفانه سطح فوتبالی که پرسپولیس این روزها ارائه می‌کند با سطح واقعی فوتبال این باشگاه متفاوت است. این می‌تواند در هفته آینده و بازی مقابل گل گهر خطرساز باشد. اگر با همین سبک جلوی تیم امیر قلعه نویی بازی کنند ممکن است پرسپولیس در خطر باخت قرار بگیرد.

یوسفی درباره عملکرد بیرانوند مقابل پیکان گفت: من قبل از بازی هم گفته بودم آماده ترین بازیکن پرسپولیس خود بیرانوند است که البته این بد است که بگوییم بهترین بازیکن پرسپولیس دروازه‌بانش بود!

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد شرایط روحی یحیی گل‌محمدی چندان مناسب هدایت پرسپولیس نیست. او تا حدی به هم ریخته است و این روحیه و شرایط ذهنی‌اش کاملاً به تیم منتقل شده و آن را در عملکرد بازیکنان هم می‌بینیم که روحیه و شادابی گذشته را ندارند. امیدوارم شرایط روحی اش هرچه زودتر بهبود پیدا کند و بتواند بار دیگر مثل قبل در خدمت پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • Hamid IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    با سلام خدمت استاد یوسفی عزیز ما که حرفمون به هیچ جایی نمیرسه 🤷‍♂️ اولا میانگین سنی بازیکنان پرسپولیس بالاست از ترکیب یازده نفره پرسپولیس یا همه بالای سی سال سن داشتن یا نزدیک سی هستن !!! دوما از چهار مهاجم پرسپولیس سه بازیکن بالای سی سال هستن و فقط عبدی زیر سی سال است که اونهم از یه بازیکن مسن کمتر کارایی داره و یکی از مهاجم ها هم که رفته (لوکادیا) مدیریت پرسپولیس باید حواسش به لوکادیا می‌بود وقتی اوایل گفت که فضای مجازی هیچ کسی نمیتونه منو از اون محروم کنه اونموقع باید جلوی این بازیکن گرفته می‌شد که الان نصف پولش گرفت و اگه باقی رو هم نگیره براش مهم نیست 🤷‍♂️امیدوارم یحیی و مدیریت نیم فصل بفکر تقویت تیم باشن 🤷‍♂️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    تیم پرسپولیس انگاربیماره.انگارسرمازده ب استخوانش.رمق توچش بازیکنانیست.هیچ کی تواین تیم مث قبلناب آب وآتیش نمیزنه
  • شیش ۶ IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    ربطی به روحیه ی یحیی نداره .بیشتر به علم و اگاهی یحیی داره.تمام علم مربیگری گل محمدی در همین حده و بیش از این کاری از دستش برنمیاد .تیمی که برانکو درست کرد تا یه موقعی هم به گل محمدی کار داد و دیگه تموم شد رفت پی کاره ش .در این چند هفته هم که لوکا بود پرسپولیس با گلهای اون تونست در رقابت بمونه ولی با رفتن لوکا مطمئن باشید پرسپولیس با این بازیکنان که از مربی خود هیچ تاکتیکی دریافت نمیکنند الا پاسکاری بی هدف تا لو دادن و گرفتن و دوباره همون کار نهایت کارایی و نتیجه گرفتنشون میشه مساوی و یک امتیاز گرفتن اونم اگه بتونن مقاومت کنند و البته شانس هم بیارن!یسری بازیکن هم مثل عالیشاه و ترابی و امیری و اسماعیلی و همین صادقی فکر میکنند فوتبال یعنی فقط دویدن و پاسکاری نصفه نیمه اونم با دروازه بان تیم خودشون.باشگاه و مسئولینش باید به تمرینهای تیم برن و ببینند این مربی در طول هفته چه تمرینی با بازیکنان میکنه که در طول مسابقه با تیمهای حریف از بوجود اوردن دو تا موقعیت گل عاجزند و اگه احیانا بازیکن حریف هم اشتباهی بکنه این بازیکنان بقدری راحت موقعیت گل رو از دست میدن که حتی تیمیروف هم دستشون میندازه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی