دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
۰ |
۰
مقایسه هتل مدینه الرضا و هتل درویشی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اقامت همیشه یکی از مسائل مهم در تعیین کیفیت سفر به‌شمارمی‌رود. درباره سفرهای زیارتی مثل مشهد هم همین موضوع اهمیت زیادی دارد.

مسافت هتل تا حرم، قیمت رزرو اتاق و موارد دیگر، همگی روی انتخاب شما اثر می‌گذارد. به‌همین دلیل بهتر است برای رزرو هتل مشهد، بررسی‌های لازم را قبل از سفر انجام دهید تا بهترین تصمیم را بگیرید. در ادامه دو تا از هتل‌های معروف مشهد یعنی هتل مدینه الرضا و هتل درویشی را از جنبه‌های مختلف مقایسه می‌کنیم.

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در سال 1390 در 23 طبقه با 223 اتاق، افتتاح شد و عنوان بلندترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق ایران را ازآن خود کرد. هتل درویشی یک محل اقامت 5 ستاره و لوکس با معماری خیره‌کننده است که معماری دوران ایران باستان، ایان اسلامی، معماری مصری، عربی، چینی و رومی را به شما یادآوری می‌کند. هتل درویشی در خیابان امام رضا(ع)، بین خیابان امام رضا(ع) 24 و 26 قرار دارد.

خدمات عالی هتل، کیفیت خدمات و تیم مخصوص برگزاری جشن و دیزاین، اتاق‌های کانکت بزرگ و رسیدگی خیلی خوب به نظافت هتل، فاصله تنها 1.4 کیلومتری تا حرم، ازجمله ویژگی‌های عالی هتل درویشی مشهد محسوب‌می‌شود. اگر بودجه کافی برای اقامت دارید، حتما هنگام رزرو هتل مشهد (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad ) این محل اقامت عالی را جزو گزینه‌های‌تان درنظربگیرید.

مقایسه هتل مدینه الرضا و هتل درویشی

معرفی هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا یک هتل 5 ستاره با 325 اتاق در 17 طبقه است که در سال 1392 افتتاح شد. این هتل نزدیک‌ترین هتل 5 ستاره‌ای است که در اطراف حرم پیدا می‌شود. شما می‌توانید با 500 متر پیاده‌روی، به‌راحتی خودتان را به حرم مطهر برسانید. مدینه‌الرضا در خیابان شیرازی، نبش شاستان رضوی، بین خیابان چهارباغ و نوبهار قرار دارد.

این هتل با رستوران گردون، امکانات مختلف و رستوران‌های متعدد، ازنظر کیفیت غذا هم نظر افراد زیادی را به‌خود جلب می‌کند. اگر برای اقامت دنبال یک محل نزدیک با خدمات گوناگون می‌گردید، هتل مدینه‌الرضا یکی از انتخاب‌های خوب خواهدبود.

مقایسه هتل مدینه‌الرضا و درویشی

برای رزرو هتل مشهد باید موارد مختلفی را بسنجید. برای مثال فاصله هتل از حرم، نزدیک‌ترین مراکز خرید و مراکز تفریحی به هتل، امکانات هتل و انواع اتاق‌ها و قیمت‌های‌شان ازجمله این موارد هستند. در ادامه هتل درویشی و هتل مدینه‌الرضا را از نظر اتاق‌ها و امکانات با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

این مطلب را هم بخوانید: هتل چهلستون اصفهان

اتاق‌های هتل مدینه‌الرضا

قیمت اتاق‌های هتل مدینه‌الرضا طبق آخرین به‌روزرسانی حدودا بین 4 تا 11 میلیون است. البته با رزرو هتل مشهد از علی‌بابا می‌توانید اتاق موردنظرتان را با تخفیف بسیار خوب 50درصدی رزرو کنید. اتاق دبل مدریت، دوتخته، تویین پلاس فصل(سه‌نفره)، دبل پلاس فصل(سه‌نفره)، کانکت سه‌تخته، آپارتمان یک‌خوابه فصل و کانکت پنج‌تخته انواع اتاق‌های موجود در این هتل هستند که متراژ و امکانات گوناگونی دارند. در همه اتاق‌ها، صبحانه جزو سرویس اتاق محسوب‌می‌شود.

اتاق‌های هتل مدینه‌الرضا

امکانات اتاق

هتل مدینه‌الرضا در هرکدام از اتاق‌های خود امکاناتی نظیر مبلمان، سرویس روزانه، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلفن، تلویزیون، یخچال، سشوار، صندوق امانات و سیستم تهویه را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل درویشی

طیف قیمت در هتل درویشی تقریبا بین 2 تا 5.5 میلیون است که نسبت‌به هتل مدینه‌الرضا قیمت به‌صرفه‌تری دارد. برای رزرو این اتاق‌ها هم می‌توانید در سایت علی‌بابا، از تخفیف 5 تا 10درصدی استفاده کنید. اتاق سینگل استاندارد، دابل اکونومی، دابل استاندارد، تویین استاندارد، سه‌تخته اکونومی، سه‌تخته استاندارد، سه‌تخته اسپا، سوییت استاندارد، چهارتخته اکونومی، چهارتخته استاندارد، کویین، امپریال، سوییت امپریال و انواع اتاق‌های موجود در هتل درویشی هستند. در همه‌شان هم صبحانه جزوی از سرویس اتاق به‌شمارمی‌رود.

اتاق‌های هتل درویشی

امکانات اتاق

مبلمان، سرویس روزانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، صندوق امانات، چای‌ساز، یخچال، تلفن، تلویزیون و سیستم تهویه هوا ازجمله امکانات موجود در هریک از اتاق‌های هتل درویشی هستند.

امکانات هتل مدینه‌الرضا

با رزرو هتل مدینه‌الرضا، امکانات رایگانی ازجمله اینترنت نامحدود، ترانسفر رایگان استقبال و بدرقه فرودگاه برای پروازهای داخلی، یک نوبت بلیط استخر و ترانسفر بدرقه به راه‌آهن برای شما درنظرگرفته‌می‌شود. البته در ایام پیک و تعطیلات هتل خدمات ترانسفر ارائه نمی‌دهد.

رستوران‌های متعدد مثل رستوران گردان، رستورانی‌های ایرانی و فرنگی گل نرگس، گل یاس، آفتاب‌گردان، رستوران سنتی ارغوان و کافی‌شاپ بهارنارنج، در خدمت شما هستند و با غذاهای خوب و باکیفیت از شما پذیرایی می‌کنند. سرویس ویژه معلولین شامل اتاق، رمپ و ویلچر ازجمله خدمات ارزشمند این هتل به‌شمارمی‌روند.

سالن‌های کنفرانس و اجتماعات، کتابخانه، فروشگاه سوغاتی، سالن بدن‌سازی، نمازخانه، پارکینگ، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، انبار نگه‌داری چمدان و… جزو امکانات این هتل پنج ستاره محسوب‌می‌شوند.

امکانات هتل مدینه‌الرضا

امکانات هتل درویشی

هتل درویشی اولین هتل مشهد بود که خدمات تخصصی اسپا و ماساژ را ارائه داد. استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی، دکتر ماهی، حمام سنتی و سنگ‌درمانی ازجمله دیگر امکانات این هتل برای مسافرانش به‌شمارمی‌رود. سالن‌های بدن‌سازی و بیلیارد هم برای علاقه‌مندان، درنظرگرفته‌شده‌است.

علاوه‌براین، خدمات دیگری مثل سالن‌های کنفرانس و اتاق جلسات، آلاچیق، محل بازی کودکان، امکان برگزاری جشن، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه، خشک‌شویی، نمازخانه، اتاق ویژه سیگار، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، رستوران و کافی‌شاپ هم در لیست هتل درویشی وجود دارد.

برای رزرو هتل مشهد بهتر است اول بودجه و امکانات موردنیازتان را درنظربگیرید. بعد در سایت علی‌بابا به‌راحتی هتل‌های مختلف را با هم مقایسه و بهترین مورد را باتوجه به خواسته‌های خودتان انتخاب کنید. با تخفیف‌های علی‌بابا، گاهی اتاق‌های لوکس و عالی را هم می‌توانید با قیمت خوب و به‌صرفه بگیرید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی