نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نظر فدراسیون فوتبال ایران در مورد ملحق شدن روسیه به AFC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال روسیه قصد ملحق شدن به کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد و به دنبال حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا است.

الکساندر دیوکوف، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در این باره به صراحت صحبت کرده است.

هنوز هیچ از کشورهای مدعی آسیا نسبت به این خبر واکنش منفی نشان نداده‌اند و موضع منفی نگرفته‌اند. اما به طور حتم ملحق شدن روسیه به کنفدراسیون فوتبال در نشست اعضای هیئت رئیسه این کنفدراسیون رای گیری خواهد شد.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران به دلیل روابط خوب با فدراسیون فوتبال روسیه با این تصمیم موافقت کند. روابط سیاسی دو کشور هم مزید بر علت خواهد شد. فدراسیون فوتبال ایران به این پرسش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ مثبت دهد.

از سویی قرار است برای سال ۲۰۲۶ سهمیه آسیا برای جام جهانی افزایش پیدا کند و جام جهانی با حضور ۴۸ تیم برگزار شود و به نوعی باید گفت حضور روسیه در جمع تیم‌های آسیایی خطری برای تیم‌های مدعی به منظور صعود به جام جهانی ایجاد نخواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در این باره گفته است: این فرصتی برای فوتبال روسیه است تا به تورنمنت‌های رسمی بین المللی بازگردد. فرصتی برای برگزاری مسابقات رسمی برای باشگاه‌ها و تیم‌ها وجود خواهد داشت. این دقیقا انتقال به کنفدراسیون آسیا است که آن را به ما می‌دهد. این موضوعی است که حداقل برای ۱۰ سال آینده بر پیشرفت فوتبال ما تأثیر خواهد گذاشت.

گفتنی است یوفا فوتبال روسیه را به دلیل جنگ روسیه با اوکراین به حالت تعلیق در آورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تاج کبیر IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    اگه این اتفاق بیوفته خیلی خوبه.حتی اگه ترکیه هم اضاف بشه قدرت آسیا در حد اروپا میشه.
  • فلانی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    روسیه تیم قویه ، اینجوری تو آسیا حرف بیشتری در مورد فوتبال میتوان زد
  • شهریار IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    عالیه. بودن روسیه که از ظرفیت های فنی بالایی برخورداره میتونه به فوتبال آسیا کمک کنه
  • پدرام CA ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    با این 8 ونیم سهمیه که گذاشته اند الان همه امیدوار شده اند و دارند کار میکنند. ما همیشه اینجور موقعها از اسون گرفتن شرایط آسیب دیده ایم. همین سری تا مرز حذف شدن رفتیم. با اومدن روسیه، حالا میشه امیدوار بود که آسیاییها بتونند ,ابروداری کنند. بازی با روسیه به همه تیمهای آسیایی کمک میکنه که تا قبل از جام جهانی در بازی رقابتی و نه دوستانه، با یک تیم اروپایی روبرو بشند. این در خود جام هم کمک میکنه در مقابل تیمهایی مثل اوکراین لهستان و... در هر صورت این بار همه میان که برن جام جهانی از چین و ازبک و ویتنام گرفته تا عراق و عمان و قطر و بحرین. اگر ما تو باد دور قبل بخوابیم بد میبینیم. دور قبل ما کادری داشتیم که بردن تیمهای خاور میانه رو بلد بود (واین معمولا برای صعود کافیه). این بار معلوم نیست کی قراره باشه.
  • SINA-RED IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    وقتی استرالیا که هیچ ربطی به آسیا نداره هستش چرا روسیه نباشه؟ نصف شهرهاش تو آسیاس حتی قزاقستان و ارمنستان هم اگه دوس دارن باید بیان... خیلی باحال میشه چه شود لیگ قهرمانان آسیا ... خوش اومدی به آسیا...
  • سردار IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    حالا که نظر منو خواستین بگو بیاد🤣
  • ارش IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    والا دوستان یه جوری از قدرت تیم روسیه صحبت کردن که انگار تا حالا ۵ بار قهرمان جهان شدن ۱۶ بارم قهرمان اروپا. روسیه ضعیف ترین تیم اروپا بوده همیشه. کمک به فوتبال آسیا به چه درد ما میخوره؟؟ ما تیم خودمون رو هواس وگرنه همین جام جهانی مگه ژاپن و کره و استرالیا بد نتیجه گرفتن؟ بودن و نبودن روسیه در آسیا هیچ کمکی به فوتبال ایران نمیکه.
    • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      دقیقا
  • شکست ناپذیر ایران = استقلال تهران IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    بنظرم منم خیلی خوبه اگر روسیه به فوتبال آسیا بیاد ترکیه و نیوزلند هم بیایند عالی میشه ومی توان گفت که فوتبال آسیا سومین قاره فوتبالی جهان پس از قاره اروپا و قاره آمریکای جنوبی باشد و قاره آفریقا را کنار بزند
  • وجیه IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    یه جوری گزارش میدین انگار تیم ما اول آسیا هستش و روسیه قراره جاش رو بگیره
  • Hamid IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    خیلی با صفا میشه
  • جلال IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    اتفاقاً خبر مسرت بخشی است ، کاش ترکیه هم به آسیا می پیوست تاسطح فوتبال آسیا از این کشورها تأثیر پذیرفته و وزن بهبودی وپیشرفت قدم بردارد،ان شاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی