پیشنهاد پیشکسوت پرسپولیس به یحیی/ مهاجم جوان تیم خودت را راهی میدان کن؛ فقط برای همین ۳ بازی!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بزرگ ترین چالش این روزهای پرسپولیس و یحیی گل محمدی، ضعف خط حمله این تیم پس از جدایی یورگن لوکادیا بوده است.

پرسپولیس با از دست دادن یورگن لوکادیا، ۲ گل به استقلال زد که هر دو را گئورگی گولسیانی به عنوان یک مدافع زد. در دیدار بعدی مقابل تیم پیکان نیز خط حمله پرسپولیس موفق نشد گلی به ثمر برساند!

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بعد از مدت‌ها تلاش و منتفی‌شدن گزینه‌های مختلف، بالاخره موفق شد یک مهاجم باکیفیت و با رزومه خوب جذب کند. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق بوخوم، هوفنهایم، برایتون و آیندهوون با قراردادی یک‌ساله به پرسپولیس پیوست تا مشکلات خط حمله این تیم را حل کند و به نوعی فرشته نجات پرسپولیس شود.

اگر بگوییم یکی از با رزومه‌ترین مهاجم‌های تاریخ لیگ برتر به ایران آمده اغراق نکردیم. مهاجم تکنیکی و گلزنی که از او همواره به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال هلند یاد می‌شد، خیلی زود در پرسپولیس جا افتاد و روند گلزنی‌های خود را آغاز کرد. لوکادیا در این فصل و تا قبل از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی و رقابت‌های جام جهانی، ۶ گل به ثمر رساند و ستاره پرسپولیس در این فصل بود. با این وجود مهاجم هلندی ناگهان در آستانه دربی، پرسپولیس را به بهانه واهی خانوادگی رها کرد و رفت که رفت!

پیشنهاد پیشکسوت پرسپولیس به یحیی/ مهاجم جوان تیم خودت را راهی میدان کن؛ فقط برای همین ۳ بازی!

حالا با توجه به شرایط موجود ضیا عربشاهی هافبک اسبق پرسپولیس پیشنهاد جالبی به یحیی گل محمدی دارد و می‌گوید: متأسفانه شرایط باشگاه‌های ایرانی در عقد قرارداد به گونه ای است که بازیکنان خارجی به راحتی می‌توانند به قرارداد خود پشت پا زده و پرسپولیس را رها کنند و بروند. حالا هم یورگن لوکادیا از پرسپولیس رفته است. این یکی واقعا مهاجم با کیفیتی بود اما به هر حال دیگر قرار نیست برگردد.

او ادامه می‌دهد: من یک پیشنهاد ساده دارم و امیدوارم یحیی گل محمدی به عنوان یک هوادارپرسپولیس به این پیشنهاد توجه کند. ۳ بازی و فقط بازی مقابل گل گهر سیرجان، نساجی مازندران و جام حذفی برابر ون پارس اصفهان از مهدی عبدی در ترکیب اصلی استفاده کند و او را فیکس بازی دهد. اگر مهدی عبدی نتوانست در این ۳ بازی حداقل ۲ گل بزند من همه حرف‌هایم را پس می‌گیرم. او یک پدیده جوان و محصول خود پرسپولیس است. اینکه دقیقه ۶۰ یا ۷۰ به زمین بیاید شاید جواب ندهد اما ۳ بازی یحیی گل محمدی به این جوان اعتماد کند. عبدی قبلا هم ثابت کرده که مرد بازی‌های بزرگ است. او شم گلزنی بالایی دارد و شاید بتواند جواب اعتماد یحیی را پس بدهد. اگر نتوانست آن وقت سرمربی پرسپولیس و باشگاه می‌توانند تصمیمات دیگری بگیرند.

پیشنهاد پیشکسوت پرسپولیس به یحیی/ مهاجم جوان تیم خودت را راهی میدان کن؛ فقط برای همین ۳ بازی!

عربشاهی بازی با گل گهر را سومین فینال پرسپولیس در فصل جاری دانسته و خاطرنشان می‌کند: ما دو فینال قبلی را برابر سپاهان در اصفهان و استقلال در استادیوم آزادی تهران با تساوی به پایان رسانیدم. این بازی سومین فینال پرسپولیس در لیگ برتر است که امیدوارم منجر به ۳ امتیاز شود. اگر پرسپولیس نتواند در این دیدار پیروز شود باید قید قهرمانی نیم فصل را بزند. تیم امیر قلعه نویی هم تیم بسیار خوبی است که روی زمین و فوتبال بازی می‌کند. یحیی گل محمدی البته اهمیت این دیدار را خوب می‌داند و امیدوارم با بهترین ارنج و اعتماد به مهدی عبدی و مهاجمان تیمش وارد این بازی شده و هر ۳ امتیاز را کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین ضمن تعریف از گولسیانی می‌گوید: انصافا از دیدن بازی و مصاحبه‌های گئورگی گولسیانی آدم لذت می‌برد. او که چند سالی می‌شود در ایران بازی کرده بسیار متعصب و حرفه ای است و از این بابت پرسپولیس باید خیلی خوشحال باشد که چنین مهره ای در اختیار دارد. او با نمایش خوبش در دربی ثابت کرد یکی از بهترین خریدهای فصل پرسپولیس یا شاید هم بهترین خرید بوده است.

هافبک اسبق تیم ملی در پایان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی و احتمال تمدید قرارداد کارلوس کی روش نیز تصریح می‌کند: به اعتقاد من تاریخ مصرف کارلوس کی روش در فوتبال ایران به پایان رسیده است. شاید او در گذشته محبوبیتی نزد فوتبالدوستان ایرانی داشت اما با نمایش محتاطانه و ضعیف تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر این موقعیت را از دست داد. انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی به نوعی دهان کجی به افکارعمومی‌است. فدراسیون فوتبال همین امروز می‌تواند از طریق سایت خودش نظر سنجی بگذارد و ببیند آیا مردم و فوتبالدوستان ایرانی موافق تمدید قرارداد کارلوس کی روش هستند یا خیر؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    حرفحق مهاجم بایدازاول بازی باشد نه یارتعویضی
  • آرمان IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    خودت بیابای بازی کنی صدتاعبدی می ارزی آقاضیا
  • غلامرضا مسعودی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    نظر بسیار خوبی است بکار گیری جوانان ایده بسیار خوبی است اینها سرمایه تیم هستند باید به آنها اعتماد کرد
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    نمیدونم عبدی چه حالی به اینا داده همه عبدی عبدی میکنن جا عبدی به عمری بازی بده خیلی مفیدتره
    • Ali IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      مرتضی جان به قول معروف تو مو میبینی و او پیچش مو تو ابرو او اشارت های ابرو ، بنده وشما ازتلویزیون بازی وتمرین بازیکنان را میبینیم اما وی ازنزدیک و واقعی و نه مجازی آنها را دیده و چنین تشخیص داده است امیدواریم که تشخیص او درست باشد.
    • نیایش IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      به نظرم شما که نمیدونی ارزش عبدی و همون بهتر سکوت کنید عبدی 6 ساله که داره در پرسپولیس بازی میکنه و قبل از دیاباته و لوکادیا برای پرسپولیس بهترین مهاجم هست. واینکه عبدی خیلی کار کرده که تیم پرسپولیس نرفته پرسپولیس عبدی و هنوز نیاورده تو ترکیب اصلی و قطعا هرکی جای عبدی بو. بعد از یه مدتی سرش پایین بود و میرفت. عبدی بازیکن وفاداریه. پس لطفا درباره پرسپولیس و بازیکنانش اگه قراره حرفی بزنید لطفا فکر کنین بعد بزنید ممنون
  • ع ق قطر QA ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    اقا یحیی بحرف عربشاهی و حرف دل طرفداران گوش بکنه موفق میشه
  • omid US ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    aslan be bazykone marbouth nemishavad, mogyee ham ke Loukadia boud perspolis be zoor gooel mizad, Goel Mohamady in team ra kharab karde, sisteme bazy va chinesheh bazykonan ra khaeily kharab karde, hey alaky santerhaye bikhody mikoand barayeh key/ hata Loukadia ham nemitavanest, bayad yek moraby jadid biayad va in team ra dobare dorost konad
  • 6080096579 IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    به عبدی اعتماد کن تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی