نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اکبر کارگرجم: با این ۴ بازیکن نگران خط دفاع استقلال هستم/ ساپینتو باید هنرش را نشان بدهد/ مس رفسنجان مثل چاقوی دو لبه است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع قدیمی استقلال گفت: حضور همزمان چند مدافع خوب در ترکیب استقلال می تواند مشکلاتی را برای این تیم ایجاد کند اما این یک نقطه قوت هم محسوب می شود.

اکبر کارگرجم، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال یک برد خارج از خانه دیگر را به دست آورد. این باشگاه همواره در طول تاریخ ثابت کرده در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی داشته. روحیه جنگندگی و مبارزه طلبی استقلال همیشه با این تیم بوده و بازیکنان این تیم در مصاف آخر خودشان هم ثابت کردند می‌توانند بیرون از خانه مقابل هر حریفی سربلند از زمین خارج شوند.

وی با اشاره به سبک بازی استقلال توضیح داد: استقلال در این بازی در اکثر اوقات مالک توپ و میدان بود و هر زمان توپ را از دست می‌داد دوباره آن را به دست می‌آورد. این نشان می‌دهد قدرت بدنی بازیکنان استقلال در شرایط خیلی خوبی است. تیمی که در دقایق آخر حریفش را تحت فشار می‌گذارد تا مرتکب خطای پنالتی شود یعنی این توان را دارد که حتی در سفر خارج از خانه هم قدرت خودش را به رخ بکشد.

کارگر جم درباره ضربه پنالتی گرفته شده برای استقلال گفت: من کارشناس داوری نیستم اما بازیکن تیم صنعت نفت هر دو پایش را به دور ساق پای مهاجم استقلال قفل و او را سرنگون کرد. بنابراین نمی‌توان از این خطا به سادگی گذشت و فکر می‌کنم داور تصمیم درستی گرفت. اما درباره سایر اتفاقات داوری نظر خاصی ندارم.

بازیکن قدیمی استقلال همچنین درباره حضور دو مدافع جدید در خط دفاعی استقلال توضیح داد: یزدانی و مرادمند زوج خط دفاعی فصل قبل استقلال بودند که اتفاقاً کارنامه آنها هم مثبت بود. من فکر می‌کنم دلیل نیمکت‌نشینی بازیکن برزیلی، استفاده از هماهنگی بالای این دو بازیکن بود. چون در بازی با پرسپولیس دیدیم که سیلوا و مرادمند خیلی با هم هماهنگ نبودند و در نهایت روی همین ناهماهنگی استقلال دو گل شبیه به هم دریافت کرد.

رافایل سیلوا
 وی در ادامه افزود: اینکه در حال حاضر استقلال چهار مدافع تراز اول در اختیار دارد اتفاق خیلی خوبی است اما مهم این است که سرمربی تیم بتواند این چهار بازیکن را کنترل کند. نیمکت‌نشین کردن هر یک از این چهار نفر حالا دیگر آسان نیست. شاید تا هفته‌های قبل که یزدانی و مرادمند بازی نمی‌کردند مشکلی از این بابت نبود ولی وقتی این دو نفر در بازی با صنعت نفت بازی بدون گل خورده را پشت سر گذاشتند، شرایط فرق می‌کند. نکته نگران کننده این است که مبادا از این بابت مشکلی بین این چهار بازیکن با سرمربی تیم ایجاد شود. البته با توجه به سابقه مربی پرتغالی بعید می‌دانم از این نظر مشکلی برای استقلال به وجود بیاید.

 کارگر جم همچنین درباره احتمال به کارگیری کمک داور ویدیویی در لیگ برتر ابراز خوشحالی کرده گفت: این اتفاق باید چند سال پیش رخ میداد اما ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. امیدوارم با وجود کمک داور ویدیویی مشکلات داوری به حداقل برسد و دیگر حقی از تیمی ضایع نشود. 

پیشکسوت استقلال درباره بازی بعدی این تیم مقابل مس رفسنجان تاکید کرد: این حریف مثل چاقوی دو لبه است و با تیم‌های دیگر تفاوت دارد. آنها از دقیقه اول تا آخر حمله می‌کنند که این می‌تواند هم به ضرر استقلال باشد و هم به سودش. اگر استقلال بخواهد در بخش دفاعی بدون تمرکز عمل کند ممکن است کارش به مشکل بر بخورد اما از این نظر به سودش است که تیم مس کرمان تمرکز زیادی روی دفاع ندارد و می‌توان از فضای پشت‌هافبک‌ها و مدافعان بهره برد.

کارگر جم در پایان اضافه کرد: بازی با مس کرمان فرصت خوبی است تا استقلال سه امتیاز دیگر هم به امتیازات قبلی اش بیفزاید تا با خیال راحت به بازی با تراکتور فکر کند. فقط امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تماشاگران هم بتوانند در این دیدار به استادیوم بیایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی