نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
بازیکنان مورد نظر منچستریونایتد در ژانویه ۲۰۲۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات زمستانی با توجه به جدایی کریستیانو رونالدو نیاز به تقویت در خط حمله و استخدام نیروی تازه برای پست‌های هجومی دارد.

وقتی که لیورپول برنامه نقل‌وانتقالاتی منچستریونایتد برای کودی خاکپو را ربود، منچستریونایتد ضربه بزرگی خورد. ستاره هلندی جام‌جهانی ۲۰۲۲ به نظر می‌رسید ژانویه از آیندهوون به جمع شیاطین‌سرخ بپیوندد اما رقبای یونایتد در آنفیلد با این بازیکن به توافق رسیده‌اند تا با قراردادی ۳۷ میلیون پوندی برای مهاجم هلندی موافق شود و او را از چنگ اریک تن‌هاخ دور کنند.

با این وجود نشریه «سان» ۵ هدف بالقوه نقل‌وانتقالاتی را گردآوری کرده که یونایتد می‌تواند در زمان بازگشایی پنجره آن‌ها را به خدمت بگیرد.

گونسالو راموس (بنفیکا)

مهاجم ۲۱ ساله پرتغالی با عملکرد خوبش در جام‌جهانی به ویژه هت‌تریک مقابل سوئیس ثابت کرد که می‌تواند وارث تاج و تخت کریستیانو رونالدو در تیم ملی باشد. البته او ممکن است وارث تاج و تخت رونالدو در سطح باشگاهی هم باشد، چرا که رونالدو در نظر دارد یک حرکت دیگر برای بازیکن بنفیکا انجام بدهد. راموس در این فصل در ۲۲ بازی ۱۵ گل زده و ۶ پاس‌گل ارسال کرده است و این ارقام می‌تواند یونایتد را به سوی ۴ تیم برتر ببرد.

گونسالو راموس

ژوائو فلیکس (اتلتیکومادرید)

گزینه دیگر می‌تواند فلیکس دوست پرتغالی راموس باشد که انتظار می‌رود در مسیر خروج از اتلتیکومادرید گام بردارد. این مهاجم منعطف برای حضور در ترکیب اصلی زیر نظر دیگو سیمئونه با مشکل مواجه شده و تیم لالیگایی ممکن است تصمیم بگیرد اوایل سال جدید او را تبدیل به پول نقد کند. با این حال شیاطین‌سرخ برای فلیکس ۲۳ ساله که به آرسنال و حالا چلسی هم لینک شده رقابت سختی دارند.

ژوائو فلیکس

یوسوفا موکوکو (دورتموند)

ستاره دورتموند در سال ۲۰۲۰ وارد صحنه شد و یک روز بعد از تولد ۱۶ سالگی‌اش اولین بازی‌اش در بوندس‌لیگا را انجام داد. او اکنون در غیاب ارلینگ هالند و سباستین آلر آمار ۱۱ گل در ۴۴ بازی در بوندس‌لیگا را ثبت کرده است. قرارداد موکوکو ۱۸ ساله با باشگاه دورتموند در پایان فصل به اتمام می‌رسد اما چلسی هم رقیب منچستریونایتد برای جذب این بازیکن است.

یوسوفا موکوکو

دوشان ولاهوویچ (یوونتوس)

یونایتد باید یک شماره ۹ واقعیت را در کنار بازیکنانی مانند مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال در کناره‌ها به کار بگیرد. ولاهوویچ مطمئناً با این شرایط مطابقت دارد چرا که یک گلزن خوب و متخصص بازی کردن در این زمینه است. انتقال ۷۰ میلیون پوندی او از فیورنتینا به یوونتوس که ۱۲ ماه پیش رخ داد آنطور که برنامه‌ریزی شده بود پیش نرفته. بنابراین منچستریونایتد می‌تواند این شانس را به ستاره ۲۲ ساله صربستانی بدهد که خودش را در لیگ برتر ثابت و جهش کند.

دوشان ولاهوویچ

ممفس دپای (بارسلونا)

یونایتد ممکن است کودی خاکپو را از دست داده باشد، اما آیا می‌تواند این باعث بازگشت شوکه‌کننده هم‌تیمی هلندی‌اش دپای به اولدترافورد شود؟ زمانی که سال ۲۰۱۷ دپای یونایتد را ترک کرد کمتر کسی می‌توانست رشد چشمگیر او را تصور کند اما او در لیون پیشرفت کرد و به بارسلونا پیوست. اما ورود روبرت لواندوفسکی و رافینیا در تابستان زمان بازی او را محدود کرده است. بنابراین با وجود تعداد زیادی باشگاه انگلیسی، تن‌هاخ ممکن است بخواهد با هموطن هلندی خودش که کارهای ناتمام و چیزهایی برای اثبات دارد، کار کند.

ممفس دپای

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی