نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
۱ |
۰
جانشین ستاره استقلال مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای بازی بعدی خودش محمد محبی را در اختیار ندارد.

استقلال درحالی موفق شد صنعت نفت را در آبادان با تک گل کوین یامگا شکست دهد که این بازی چند تلفات برای استقلالی‌ها داشت. صالح حردانی، سعید مهری و محمد محبی به دلیل دریافت کارت زرد محروم شدند و دیدار حساس این هفته مقابل مس رفسنجان را از دست دادند. ساپینتو قطعا جانشین‌های مناسبی برای مهری و حردانی دارد ولی پر کردن جای خالی محبی کار دشواری خواهد بود.

محبی در این فصل بهترین بازیکن و البته بهترین گلزن استقلال بوده و نقش پررنگی در نتایج خوب این تیم داشته است. محبی با وجود اینکه از لیست تیم ملی برای جام جهانی خط خورد، انگیزه و روحیه خودش را حفظ کرد و در دربی هم ضمن ارائه یک نمایش خوب، موفق شد گل دوم تیمش را بسازد. حالا و با توجه به غیبت محبی در بازی بعدی استقلال، از تمرینات این تیم خبر می رسد که پیمان بابایی جانشین این بازیکن خواهد شد.

بابایی در مقطعی از فصل مهاجم اصلی استقلال بود و در ترکیب ثابت قرار می گرفت. با این حال بعد از مصدومیتی که دچارش شد و همچنین درخشش ارسلان مطهری در ترکیب آبی‌ها، به یک نیمکت نشین تبدیل شد و حالا بازی مقابل مس رفسنجان بهترین فرصت برای او خواهد بود که دوباره خودش را نشان دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی