واکنش فدراسیون شطرنج به کشف حجاب خادم‌الشریعه/ انتظار این اقدام را نداشتیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون شطرنج به حضور بدون حجاب خادم‌الشریعه در مسابقات قزاقستان واکنش نشان داد.

حسن تامینی درخصوص حضور بدون حجاب سارا خادم‌الشریعه در مسابقات قزاقستان؛ اظهار داشت: این شطرنج‌باز به صورت آزاد و با هزینه شخصی در مسابقات سریع جهان که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود حضور پیدا کرده است.

وی افزود: هر سال یکسری مسابقات در کشورهای مختلف برگزار می‌شود که شطرنج‌بازان به صورت آزاد در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند و بازیکنانی که از طریق فدراسیون اعزام می‌شوند مجوز شورای برون مرزی را دارند. خادم‌الشریعه از طریق فدراسیون در این رقابت‌ها حضور نداشته و به صورت آزاد رفته و این اقدام را انجام داده است. انتظار نداشتیم که این شطرنج‌باز این اقدام را انجام دهد چون در مسابقات قبل با رعایت موازین شرکت کرده بود.

رئیس فدراسیون شطرنج همچنین با اشاره به عدم رویارویی دو شطرنج‌باز ایران در مسابقات قزاقستان مقابل شطرنج‌باز رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: یک بازیکن از رژیم صهیونیستی در این مسابقات حضور داشت که دو بار به بازیکنان ایرانی برخورد کرد و هر دو بار پویا ایدنی و بردیا دانشور حاضر به رویارویی با این بازیکن نشدند.

وی ادامه داد: این نگرانی وجود دارد که در مسابقات آینده نیز شاهد حضور شطرنج‌بازان رژیم صهیونیستی باشیم و به بازیکنان ایران برخورد کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • امیر IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    وای مصیبتاً !.......... به خطر افتاد !
  • ایرانی ناب IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    اتفاقا ما انتظارش را داشتیم، چونکه هر ورزشی یه جور آسیب می زنه. مثلا بعضی فوتبالیست ها که قدشون خیلی بلند و هیکلشون خیلی گنده هست، مغزشون کوچیکه و ضربات توپ سبب میشه بعدها قاطی کنند. شطرنج هم اگرچه ورزش خوبی برای پرورش فکره، اما زیاد بازی کردنش به مغزهای کوچک آسیب وارد می کنه. البته با احترام به فوتبالیست ها و شطرنجبازان خوشفکر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی