ارلینگ هالند؛ لیدزیونایتد - منچسترسیتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند در حالی در ۱۴ بازی ۲۰ گل در لیگ برتر انگلیس زده که رکوردش از بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر و بهترین گلزن منچسترسیتی در این لیگ هم بهتر است.

منچسترسیتی موفق شد با نتیجه ۳-۱ در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس لیدزیونایتد را شکست دهد و باز هم یک نمایش تاریخی از ارلینگ هالند را شاهد بودیم

در شهر لیدز، جایی که هالند به واسطه حضور پدرش در این شهر متولد شده، او موفق شد ۲ گل از ۳ گل تیمش را بزند و در جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس ۲۰ گله شود. هالند حالا با تنها ۱۴ بازی در لیگ برتر به این رکورد می‌رسد، در حالی که بسیاری از بزرگان و اسطوره‌های تاریخ خیلی دیرتر از او چنین رکوردی زده‌اند.

کوین فیلیپس در ۲۱ بازی، فرناندو تورس در ۲۷ بازی، آلن شیرر برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس در ۲۹ بازی، سرخیو آگوئرو بهترین گلزن سیتی در تاریخ لیگ برتر بعد از ۳۰ بازی، تیری آنری در ۳۴ بازی و هری کین ستاره فعلی تاتنهام در ۴۰ بازی موفق شدند ۲۰ گل بزنند.

حالا هالند دست‌نیافتنی‌تر از قبل شده و بعید است تا پایان فصل جایگاهش در صدر جدول گلزنان لیگ برتر تهدید شود، مگر این که اتفاقی عجیب رخ بدهد یا برای طولانی‌مدت مصدوم شود!

رکورد ارلینگ هالند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی