حاشیه‌های مرگ پله در آرژانتین با اصرار روی یک ادعا/ این ماجرا را هیچ وقت قبول نمی‌کنیم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از سال‌ها پیش بحث انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال میان آرژانتینی‌ها و برزیلی‌ها وجود داشته است.

مطبوعات آرژانتینی از تعریف پله به عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال اجتناب کردند. روزنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، رادیوها و کانال‌های تلویزیونی در آرژانتین سعی کردند پله را به عنوان «یکی از بزرگترین‌ها» معرفی کنند، بدون اینکه این برزیلی را بالاتر از مارادونا و مسی قرار دهند.

مقایسه بازیکنان از نسل‌های مختلف همیشه کار دشواری بوده است. در این بین بحث‌های شدیدی بین برزیلی‌ها و آرژانتینی‌ها ایجاد شده که بالاخره چه کسی بهتر بود: پله یا مارادونا؟ حتی مسی نیز اخیرا وارد این بحث شده است.

نشریه «اوله» نوشت: هیچ‌کس نمی‌تواند شک کند که پله یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است ولی در کنار مارادونا و مسی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نوری IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    از نظر اخلاقی ستارگان نسل‌های مختلف رو نمیشه با هم مقایسه کرد چون هر نسلی قهرمان تعداد زیادی از افراد هستن و اینو نمیشه نادیده گرفت، ولی اگر واقعیت و علم رو در نظر بگیریم امروزه فوتبال به مراتب پیشرفته تر و فنی تر از قدیم هست. بدن بازیکنان وقتی که پیراهن به تن ندارن کاملا عضلانی هست ولی بدن بازیکنان قدیمی تا این حد نبود و حتی بهترینهاشون پهلو و حتی کمی چربی در قسمت شکم داشتن. از اینا گذشته تاکتیک‌های دفاعی. گل نخوردن، تکنولوژی، همه و همه باعث شده بازیکنان در این عصر هر روز زیر نظر باشن و عقل و منطق میگه در این شرایط هر بازیکنی بتونه در طول دو دهه همیشه در بالاترین سطح بازی کرده باشه مطمئنا از بازیکنان قدیم بزرگتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی