نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
با این تغییر غیرمنتظره؛ ساپینتو به استقلال رکب زد یا مس رفسنجان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تغییر زوج موفق مدافعان میانی استقلال در بازی این تیم مقابل مس رفسنجان طرفداران استقلال را متعجب کرد.

محمدحسین مرادمند و رافائل سیلوا دو مدافع میانی تیم استقلال در بازی هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس بودند که به خاطر نرسیدن عارف غلامی، سرمربی استقلال از این دو بازیکن در دربی پایتخت استفاده کرد. مسابقه‌ای که استقلال در همان دیدار و در عمق خط دفاعی دو گل مشابه دریافت کرد. به همین خاطر زوج مدافعان میانی استقلال در بازی بعدی مقابل صنعت نفت آبادان از سیلوا و مرادمند به یزدانی و مرادمند تغییر یافت. بازی که استقلال در پایان آن موفق شد هم دروازه‌اش را در خانه حریف بسته نگه دارد و هم هر سه امتیاز را بگیرد و به تهران برگردد.

حضور دوباره سیلوا و مرادمند غیرقابل پیش‌بینی ترین ترکیب مدافعان میانی استقلال برای بازی امروز مقابل مس رفسنجان بود که مشخص نیست سرمربی پرتغالی استقلال با این اقدام قصد داشته به سرمربی تیم مس رفسنجان رکب بزند و یا تیم خودش را در شرایط مشابه قرار دهد.

یادآور می‌شود؛ یکی از نکات مورد نظر در رابطه با ساپینتو همین غیرقابل پیش بینی بودن اوست. اینکه سیاوش یزدانی را از ترکیب بیرون گذاشته و دوباره رافائل سیلوا را کنار محمدحسین مرادمند بازی داده است. هر چند در ادامه با مصدوم شدن مرادمند سیاوش یزدانی به ترکیب اسستقلال اضافه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    مرادمند کند است وبا بازی بیشتر با عقب حرکت تیم و کند میکنه غلامی خیلی بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی