نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
استقلال ۲ امتیاز مهم داد و به صدر رفت/ مسی‌ها به کمک پرسپولیس آمدند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار تیم‌های استقلال با مس رفسنجان از هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم‌های استقلال تهران و مس رفسنجان از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

با این تساوی استقلال با ۲۷ امتیاز موقتا با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به صدر رفت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند (۲۸ - سیاوش یزدانی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس (۶۰ - امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده (۶۰ - پیمان بابایی)، مهدی قایدی (۸۱ - رضا میرزایی) و ارسلان مطهری (۸۱ - آرمان رمضانی).

استقلال ۲امتیاز مهم داد و به صدر رفت/ مسی ها به کمک پرسپولیس آمدند

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، حسن جعفری (۸۷ - محمد حسین کریم‌زاده)، فرشید باقری (۸۳ - امید لطفی)، جفرسون باهیا، سید مهدی حسینی، مهدی ترکمان (۷۴ - میثم تیموری)، محسن آذرباد (۷۴ - مهرداد رضایی)، لوسیانو پریرا (۸۳ - محمد مهدی محبی) و فراز امامعلی.

استقلال ۲امتیاز مهم داد و به صدر رفت/ مسی ها به کمک پرسپولیس آمدند

داور: امیر عرب براقی

نیمه اول

دقیقه ۵: پاس عمقی مهدی ترکمان در حالی به پشت مدافعین استقلال ارسال شد که با خروج به موقع حسینی، اجازه خلق موقعیت به فراز امامعلی داده نشد.

دقیقه ۱۴: ارسال خوب مهدی قایدی روی نقطه پنالتی به زبیر نیک نفس رسید اما با ضربه سر کم دقت این بازیکن، توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: پس از آنکه مهدی مهدی‌پور توپ را به محسن آذرباد لو داد، با حرکت سرعتی این بازیکن به درون محوطه جریمه، مس در آستانه رسیدن به گل قرار گرفت اما ضربه آذرباد به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: حرکت تکنیکی شیمبا داخل محوطه جریمه استقلال با پاس رو به عقب برای فراز امامعلی همراه گردید و ضربه بیرون پا و خطرناک امامعلی از نزدیکی دروازه حسینی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۵: نوشی صوفیانی در موقعیت تک به تک توپ را از قایدی گرفت و در ادامه پاس قایدی به شهباززاده رسید و ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد.

دقیقه ۲+۴۵: کار تیمی زیبای استقلالی‌ها به زبیر نیک نفس ختم شد اما ضربه این بازیکن با پای غیرتخصصی راه به جایی نبرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۶: شوت فراز امامعلی پس از برخورد به داسیلوا تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۵۸: در حالی که حسین حسینی از دروازه خارج شده بود، شوت خطرناک مهدی حسینی توسط داسیلوا از روی خط دروازه استقلال برگشت داده شد (این‌جا ببینید: دفاع عالی رافائل سیلوا در برابر شوت بازیکن مس رفسنجان.

دقیقه ۶۳: سانتر دقیق مهدی‌پور به مطهری رسید و پس از ضربه سر این بازیکن توپ به تیر دروازه مس برخورد کرد و در برگشت ضربه سیلوا از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: در موج جدید حملات استقلال مهاجمان این تیم چند شوت زدند که در نهایت ضربه مهدی قایدی به کرنر رفت.

دقیقه ۸۰: پاس رو به عقب فرشید باقری به مهرداد رضایی رسید و شلیک خطرناک این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۸۹: حرکت قشنگ محبی درون محوطه جریمه استقلال با سرنگونی این بازیکن و اعلام کرنر همراه شد اما بازیکنان مس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    وای از دست این زبیر نیک نفس ، دو تا موقعیت گل رو مثل یه بازیکن معمولی و آماتور از دست داد
  • omid US ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    Esteghlal shance avard ke haman 1 emtiaz ra ham gereft bayad mibakht

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی