پرسپولیس - شهباززاده؛ مذاکره دوباره شروع شد؟/ مهاجم داخلی گزینه جانشینی لوکادیا شد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آخرین اخبار از پرسپولیس حاکی از آن است که باشگاه با توجه به‌دلیل آنچه سوءاستفاده از سوی مهاجم هلندی تشخیص داده شده قصد دارد مانع عقد قرارداد لوکادیا شود.

در خصوص لوکادیا این مسأله در اذهان عموم وجود دارد که چون این بازیکن از بند فسخ سیاسی استفاده کرده و براحتی می‌تواند بعد از ترک ایران به تیم جدیدش بپیوندد اما مسئولان پرسپولیس این گونه فکر نمی‌کنند و به محض ترک این باشگاه از جانب بازیکن هلندی در بدترین مقطع زمانی یعنی به بهانه دربی به‌دنبال این هستند که مانع حضور این بازیکن در تیم جدیدش شوند قرار است آنها با رد کردن شکایت به فیفا و سایر نهادهای قانونی تا جایی که می‌توانند برای او مشکل‌ساز شوند.

در این بین باشگاه و مسئولان حقوقی پرسپولیس بند فسخ قرارداد سیاسی را به هیچ وجه دلیل قانع‌کننده‌ای برای جدایی لوکادیا نمی‌دانند چون این بند را در زمانی برای یک بازیکن کارگشا می‌دانند که کشوری که بازیکن شاکی در آن بازی می‌کند درگیر جنگ باشد مشکلی که به طور مثال برای شهاب زاهدی در اوکراین پیش آمد و این بازیکن به شکل قانونی به‌دلیل ناامنی، اوکراین را به مقصد مجارستان ترک کرد و در یکی از باشگاهای این کشور به بازی پرداخت.=

آخرین اخبار از پرسپولیس حاکی از آن است که باشگاه با توجه به‌دلیل آنچه سوءاستفاده از سوی مهاجم هلندی تشخیص داده شده قصد دارد مانع عقد قرارداد لوکادیا شود. در این بین مسئولان حقوقی پرسپولیس به‌دنبال این هستند  برخلاف مسائلی که لوکادیا آنها را مطرح کرده، اعلام کنند در ایران جنگی در میان نیست. مضاف بر آنکه در آن مقطعی که لوکادیا شلوغی ایران را بهانه قرار داده همه چیز در آرامش کامل قرار داشته اما این بازیکن که به‌دنبال جدایی بوده با بهانه قرار دادن همسر مریضش در ابتدا ۴۸ ساعت از پرسپولیس در آستانه حساس‌ترین بازی مرخصی گرفته اما بعد با مطرح ساختن استفاده از بند سیاسی قراردادش را به شکل یکطرفه با پرسپولیس فسخ کرد که اصلاً درست نبوده و نیست.

در چنین حالتی پرسپولیس و مسئولان حقوقی باشگاه به‌دنبال این هستند که با محکوم کردن لوکادیا به او اجازه ندهند با باشگاه جدیدش براحتی قرارداد ببندد و از آنجا که اعتقاد دارند مهاجم هلندی باید برای عقد قرارداد از آنها ITC بگیرد به او ITC یا همان کارت بازی بین‌المللی نخواهند داد تا اجازه ندهند بازیکنی که به بدترین شکل ممکن در حساس‌ترین مقطع به باشگاه لطمه زده و ۵۰ درصد رقم قرارداد را هم طبق قرارداد به او پرداخت کرده متنبه سازند.

 پرسپولیس-شهباززاده؛ مذاکره دوباره شروع شد؟/ مهاجم داخلی گزینه جانشینی لوکادیا شد

ضمن اینکه مدیران باشگاه معتقدند این بازیکن باید مقداری از قراردادش را هم بعد از جدایی به باشگاه بازگرداند چون او که نیمی از قراردادش را از پرسپولیس گرفته این مدت در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده و باید اضافه پولی را که از پرسپولیس گرفته به باشگاه بازگرداند.

باشگاه پرسپولیس با شکایت سفت و سخت از لوکادیا به شکل موازی به‌دنبال عقد قرارداد با مهاجم جدید است. در این بین چند روز پیش عیسی آل‌کثیر با مدیربرنامه‌هایش به دفتر مدیرعامل پرسپولیس رفت و ساعاتی را برای پیوستن به پرسپولیس با درویش به مذاکره نشست که هنوز در این رابطه توافق مالی کامل صورت نگرفته اما هر چه که هست نتیجه نهایی این موضوع بزودی اعلام خواهد شد.

جدا از عیسی آل‌کثیر چند مهاجم داخلی دیگر هم مدنظر یحیی گل‌محمدی هستند که در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارد با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات با آنها مذاکره کند. گفته می‌شود که پرسپولیس حتی با سجاد شهباززاده هم گفت‌وگو داشته اما باشگاه گفته به هیچ وجه تا این لحظه با او مذاکره‌ای نداشته است.

در شرایط فعلی  افزایش یکباره قیمت دلار در بازار تهران هم باشگاه را با چالش زیادی مواجه ساخته به شکلی که با وجود میل یحیی به نظر نمی‌رسد پرسپولیس قادر باشد که مهاجم خارجی جدیدی را به استخدام درآورد. مگر آنکه اسپانسرهای باشگاه باز هم پولی تزریق کنند تا پرسپولیس در نیم فصل بتواند مهاجم جدید را جذب کند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    خخخخخ بزرگترین دروغی که تا الان شنیدیم خدایی خبرورزشی چی فکر کردین با خودتون امان از بی خبری
  • مهدی عشقپولیسی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    من بعنوان یک هوادارمتعصب پرسپولیسی اعتقاددارم شهباززاده ذاتاًاستقلالیه وخریدن این بازیکن حتی بدردتیمهای ته جدولی هم نمیخوره چه برسه به تیم بزرگی مثل پرسپولیس چون این بازیکن درمقطعی برای استقلال خوب گلزنی میکردوالان اون بازیکن باروندقبلی فاصله زیادی گرفته ضمن اینکه ایشون اهل بازارگرمی بانام باشگاه پرسپولیس هم هست که تجربه ثابت کرده پرسپولیس نبایدباخریدن چنین بازیکنی به دارائیهاش آتیش بزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی