نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
وریا غفوری بازیکن تعویضی شده است/ روزهای بد کاپیتان سابق استقلال در تیم نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری باز هم به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب فولاد خوزستان قرار گرفت و نتوانست کار خاصی انجام بدهد.

وریا غفوری برای چندمین بار به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب فولاد خوزستان قرار گرفت و تنها ۲۵ دقیقه مقابل هوادار بازی کرد که البته در این دقایق هم نتوانست کار خاصی انجام بدهد. نکته اینجاست که تیم فولاد با جواد نکونام روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و کاملا از بالای جدول فاصله گرفته است به طوری که با ادامه این روند قطعا سهمیه آسیا را هم کسب نخواهد کرد.

غفوری ابتدای فصل از استقلال رفت و به فولاد پیوست اما نتوانسته بازیهای خوبی در این تیم انجام بدهد و حالا تبدیل به بازیکنی تعویضی شده است. البته سن وریا هم بالا رفته و طبعا نباید انتظار یک بازیکن جوان را از او داشت اما بهرحال هواداران فولاد از او انتظار بیشتری داشتند همان طور که از جواد نکونام و کل تیمشان دارند. 

فولاد خوزستان از ۱۴ بازی خود تنها سه دیدار را برده و فقط ۱۴ گل به ثمر رسانده است. شاگردان نکونام بدون احتساب بازیهای امروز در مکان نهم قرار دارند و احتمالا همین رتبه را هم از دست می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارش FR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    کلا فولاد خوب بازی نمیکنه. کل تیم داره بد بازی میکنه شما انتظار معجزه از یدونه وریا نداشته باش. سیستم نکونام دیگه جواب نمیده. نکونام اگه میخاد بمونه تو سطح اول مربیگری باید این سیستم رو بزاره کنار و گرنه این خودشه که کنار گذاشته میشه. فولاد الان دوجین بازیکن خوب داره و همچنان هم دنبال بازیکنه اما نتیجه نمیگیره. این ایراد از بازیکنها نیست سیستم تیم و مربی تیم مشکل داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی