نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کارلوس کی‌روش
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرئیات پرداخت پاداش به فدراسیون فوتبال بعد از مسابقات جام جهانی مشخص شد.

بعد از حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی مبلغ ۸.۵ میلیون دلار به فدراسیون فوتبال کشورمان اختصاص پیدا کرد، اما با توجه به تحریم‌ها این مبلغ قابل برداشت نیست.

از طرفی پاداش باشگاه‌هایی که در تیم ملی بازیکن داشتند به صورت جداگانه توسط فیفا محاسبه خواهد شد که این مبلغ هم تا پایان تحریم‌ها توسط فیفا بلوکه می‌شود.

در صورت صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به دور دوم مبلغ ۱۰ درصد از پاداش به این مربی پرتغالی می‌رسید که با عدم این صعود پاداش به کی‌روش تعلق نگرفته است.

گفتنی است در جام جهانی گذشته کی‌روش ۱۰ درصد پاداش صعود و شرکت تیم ملی در این مسابقات را دریافت کرد، اما در این دوره شرط شده بود در صورت صعود به دور دوم به وی ۱۰ درصد پاداش تعلق می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبدارچی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    اینروزا همه چی به ایران تعلق میگیره اما بلوکه میشه ، آقایونی (شایدهم خانمها ) که اروپا رو باغ میدونن و خودشون رو مدافع حقوق بشر و مدافع حقوق هر جاندار و بی جانی وقتی از ورزش صحبت میشه اون رو جدا از سیاست میدونن وقتی از اقتصاد مردم صحبت میشه اونم جدا از سیاست میدونن وقتی از واردات دارو صحبت میشه اونم جدا از سیاست میدونن وقتی از خود سیاست هم صحبت میشه اونم میگن به شما مربوط نیست ما باید خط مشی ترسیم کنیم با چه رویی اونور مرزهای ما با مردم ایران چشم تو چشم میشن ؟ خود فیفا این همه هزینه و تبلیغ میکنه که تیمها به جام جهانی برسند بعد که بازیها تموم میشه و موقع حساب و کتاب هست پولها رو بلوکه میکنه یعنی هیچ ارگان مستقلی از سیاستهای استکباری و استعماری جهانی وجود نداره ؟ خوب پس این همه رسانه و بوق و شیپوری که در خارج وجود داره برخی از هموطنان ماهم در اون به بوق بوق مشغولند چرا این رو نمیفهمن و باز به وراجی علیه ایران مشغولند و حتی یک اعتراض و انتقاد بخاطر مردم کشورشون نمی تونن بکنند
    • Ali IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      چون هیچ کدوم ازین پولها حتی یک سنت که یکصدم یک دلاراست به مردم نمی رسد
    • یب IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      فک کنم وصلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی