نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عابدزاده: حرف‌هایشان در مورد من خنده‌دار است/ فکر می‌کنند از موقعیت‌شان می‌ترسم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره اسبق پرسپولیس اعتقاد داشت باشگاه پرسپولیس باید حق و حقوق مرا پرداخت کند و از کسی هم نمی‌ترسد.

احمدرضا عابدزاده در سال ۸۸ در مقطعی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس بود ولی با آمدن علی دایی به جای کرانچار ، عابدزاده دیگر در پرسپولیس سمتی نداشت و علی دایی نخواست با همبازی سابق خود کار کند، به همین دلیل عابدزاده از سوی مسئولان باشگاه کنار گذاشته شد.

بعد از این اتفاق عابدزاده به دنبال حقوق خود از باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت حبیب کاشانی بود اما این موضوع در نهایت به کمیته انضباطی کشیده شد. زمانیکه عابدزاده از کمیته انضباطی خارج می‌شد پاسخگویی خبر ورزشی بود. وی در مصاحبه کوتاه خود اظهار داشت: اینکه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته عابدزاده اگر در آکادمی پرسپولیس شروع به کار نکند از زمان کناره گیری از پرسپولیس هیچ مبلغی به وی پرداخت نخواهد شد، خنده دار است. بهتر است این آقا در مورد عابدزاده صحبت نکند. من برای کارم زحمت کشیدم و حقم رو میگیرم.

عابدزاده در ادامه افزود: حرفهای زیادی دارم که به موقع خواهم گفت. آقایان پس از اخراج من به جای پرداخت حقوق داشتند اذیتم کردند و فکر می‌کنند بنده از آنها یا موقعیتشان ترس دارم. در حالی که به جز خدا از کسی ترسی ندارم اگه بخواهم صحبت کنم مجبور می‌شوم در مورد کارهایشان و حتی جراحی چند میلیون تومانی شکمشان صحبت کنم.

مصاحبه احمدرضا عابدزاده را در تاریخ ۲۱ بهمن سال ۱۳۸۸ در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.

عابدزاده: حرف هایشان در مورد من خنده دار است/ فکر می کنند از موقعیت شان می ترسم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    بهر حال اینجا ایرانه و مدیرانی که سعی دارند بهر ترتیبی حقی را ضایع کنند .لطفاً دولتی‌ها به مدیران آنوقت تذکر دهند که پول احمد رضا را با تفاوت قیمتی پرداخت کنند .چون بهر حال خودشان استخدام کردند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی