دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
۰ |
۰
پرواز وان به استانبول چند ساعت است؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

وان یکی از آن مقاصد پرطرفداری است که به دلیل نزدیکی به ایران همواره مورد توجه هموطنانمان است. شاید بدانید که تمام سفرهای وان زمینی است و مسافران با اتوبوس به این شهر می‌رسند.

اما بد نیست بدانید که با هواپیما هم می‌توانید به این شهر بروید؛ اما باید ابتدا به استانبول یا آنکارا بیایید و سپس به وان بروید. به این ترتیب می‌توان گفت پرواز وان به استانبول یک پرواز با توقف و هزینه‌های متغیر است.

چگونه خود را به وان برسانیم؟

اگر تصمیم دارید با هواپیما به وان بروید، باید برای تهیه بلیط تهران استانبول پروازهای مربوطه را در یکی از وب سایت‌های معتبر بررسی کنید. در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی به وان وجود ندارد و پروازهای معمولی به این شهر دو توقف دارند و باید ابتدا به استانبول رفته و پس از توقفی کوتاه به آنکارا بروید.

سرانجام پس از عبور از این شهر از وان خارج شوید و به مقصد برسید. همچنین این امکان برای مسافران وجود دارد که از هواپیما خارج شوند و در حین توقف در فرودگاه یا اطراف آن قدم بزنند. همچنین بد نیست بدانید که با چند پرواز، هواپیما پس از توقف در استانبول به شهر صبیحه می‌رود و سپس به وان پرواز می‌کند. اما به‌زودی با برقراری پرواز مستقیم تهران به شهر وان از سختی سفر کاسته شده و مردم تا چند ساعت دیگر به مقصد خواهند رسید. این هواپیمای جدید هیچ توقفی در راه نخواهد داشت و شما را مستقیم به این شهر زیبا می‌رساند.

برای خرید بلیط هواپیما وان چه اطلاعاتی لازم است؟

وقتی یک بلیط هواپیما رزرو می‌کنید، می‌توانید جزئیات سفر مانند زمان پرواز، زمان توقف، زمان رسیدن، مدل هواپیما، نام ایرلاین و تاریخ عزیمت را مشاهده کنید. به همین دلیل است که تمام اطلاعاتی که باید قبل از تأیید رزرو خود بدانید در صفحه انتخاب پرواز نمایش داده می‌شود و تمام این موارد در زمان پرداخت برای شما واضح است.

هنگام خرید بلیط هواپیما وان، لازم است نام و نام خانوادگی مسافر به زبان لاتین، جنسیت، تاریخ تولد، اطلاعات پاسپورت و اطلاعات تماس را به‌درستی وارد کنید. در نهایت با انتخاب تأیید اطلاعات از این صفحه خارج شده و وارد درگاه پرداخت می‌شوید. پس از پرداخت نهایی بلیط برای شما صادر می‌شود.

اطلاعات پروازی قبل از خرید کردن بلیط هواپیما استانبول وان

پرواز تهران به استانبول چند ساعت است؟

ترکیش ایرلاینز یکی از خطوط هوایی مهمی است که از تهران به شهر وان پرواز می‌کند. این ایرلاین در خاورمیانه به دلیل خدمات عالی که به مشتریان ارائه می‌دهد از بقیه شرکت‌های هواپیمایی معتبرتر است. از مزایای خرید بلیز از این ایرلاین می نوان به کرایه‌های مختلفی که به مسافران ارائه می‌دهد اشاره کرد. همچنین آنادولوجت یکی از خطوط هوایی تهران به وان است که مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت.

فاصله هوایی استانبول تا وان

فاصله بین استانبول و وان ۱۲۲۷ کیلومتر (۷۶۳ مایل) است.

مدت زمان پرواز استانبول وان

پرواز استانبول وان به طور متوسط ​​۲ ساعت و ۵ دقیقه طول می‌کشد. اما مدت زمان پرواز استانبول - وان ممکن است بسته به نوع مسیر، تعداد توقف‌ها و شرایط آب و هوایی متفاوت باشد.

قیمت بلیط هواپیما وان

قیمت بلیط پرواز تهران استانبول بسته به عوامل مختلفی از جمله خطوط هوایی، زمان پرواز، زمان سفر و ... متغیر است. رزرو هتل در وان نیز بسته به مدت سفر قیمت‌های متفاوتی دارد. به همین دلیل هنگام رزرو بلیط با قیمت‌های بسیار متنوعی مواجه می‌شوید که به شما حق انتخاب می‌دهد. همچنین اگر فرزند کوچکی به همراه دارید، سن او را در نظر بگیرید تا در صورت امکان از تخفیف ویژه برخوردار شوید. به یاد داشته باشید در برخی از روزهای سال مانند عید نوروز، کریسمس و ... قیمت بلیط هواپیما افزایش دارد. به همین دلیل همیشه به مسافران توصیه می‌کنیم که این روزها را برای سفر انتخاب نکنند. در صورت لزوم یک ماه قبل بلیط خود را تهیه کنید تا مشکلی پیش نیاید.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما از استانبول به وان موارد زیر را در نظر بگیرید:

• قیمت پرواز استانبول با توجه به ماه‌های سال متفاوت است؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم از قبل پروازهای فرست کلاس و بیزینس استانبول را رزرو کنید. همچنین در خرید پروازهای کلاس اکونومی وان استانبول معطل نشوید و بلیط خود را حداقل ۱ تا ۳ ماه قبل خریداری کنید. معمولاً ارزان‌ترین ماه برای خرید بلیط هواپیما به استانبول ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.

• معمولاً دوشنبه‌ها می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول وان را خریداری کنید.

• اگر تاریخ مشخصی برای سفر دارید، سعی کنید بلیط رفت و برگشت استانبول وان را خریداری کنید، زیرا قیمت بلیط رفت و برگشت استانبول وان از قیمت دو بلیط یک طرفه استانبول وان و وان به استانبول ارزان‌تر خواهد شد.

چند نکته کاربردی برای خرید پرواز وان

امروز ماشین برای عبور از مرز هوایی باید به استانبول برود. اما همان‌طور که گزارش شده به‌زودی پرواز مستقیم تهران به وان اجرا و خبر دقیق آن اعلام خواهد شد. در اینجا چند نکته کاربردی برای خرید پرواز وجود دارد:

- بهتر است بیشتر از ۳۰ کیلوگرم بار در چمدان خود نبرید.

- در صورت استرداد وجه و کنسلی بلیط، جریمه‌ای از شما دریافت خواهد شد.

- بهتر است برای اطمینان سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه مورد نظر خود حضور داشته باشید.

- اگر بلیط آنلاین خریده‌اید، حتماً نسخه چاپی آن را همراه داشته باشید.

- پاسپورت و کارت واکسیناسیون خود را در بدو ورود به همراه داشته باشید.

مزایای خرید بلیط پرواز وان به استانبول از وب سایت‌های معتبر

استانبول

رزرو هتل، رزرو و خرید بلیط هواپیما از دیگر خدمات ارائه شده توسط بیشتر سایت‌های معتبر است. همچنین می‌توانید از تورهای دیگر مانند وان تور، تور استانبول و ... با قیمت‌های کاملاً مقرون‌به‌صرفه به خارج از کشور سفر کنید. اگر می‌خواهید زیبایی‌های ایران را ببینید، تورهای داخلی هم در این سایت‌هاش بهترین گزینه‌ را برای شما و عزیزانتان به یادگار دارند. از مزایای استفاده از سایت‌های معتبر پرواز وان به استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پشتیبانی سریع

- خرید آنلاین امن

- درگاه پرداخت امن

- تنوع در خدمات مسافرتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی