نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
۰ |
۰
باز هم تغییر در حساس‌ترین پست استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از بعد از بازی سوپرجام تیم استقلال هنوز دو بازی متوالی با ترکیب مدافعان میانی ثابت به میدان نرفته است.

در شرایطی که زوج محمدحسین مرادمند و رافائل سیلوا مقابل مس رفسنجان ضعیف‌ترین زوج خط دفاعی استقلال در همه مسابقات گذشته را تشکیل داده بودند به احتمال زیاد این دو نفر در بازی مقابل تراکتور جای خود را به عارف غلامی یا سیاوش یزدانی خواهند داد.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد عارف غلامی این روزها با انجام تمرینات اختصاصی همزمان با انجام تمرین کنار استقلال، خودش را آماده می کند تا به تمرینات برگردد و در صورت امکان مقابل تراکتور کنار سیلوا بازی کند. اما شنیده‌ها از اردوی استقلال حاکی از آن است که کادر فنی تیم به سیاوش یزدانی هم اعلام کرده خودش را برای بازی در این مسابقه آماده کند.

یزدانی برای اولین بار از بهمن ماه سال گذشته در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در یک دیدار رسمی کنار مرادمند برای استقلال به میدان رفت و موفق شد بازی را بدون گل خورده پشت سر بگذارد اما در بازی هفته چهاردهم یعنی دیدار مقابل مس رفسنجان نیمکت نشین شد.

گفته می‌شود در صورت نرسیدن عارف غلامی به احتمال زیاد زوج سیاوش یزدانی و سیلوا و به احتمال کمتر زوج سیاوش یزدانی و مرادمند زوج مدافعان میانی استقلال در حساسترین پست این تیم را مقابل تراکتور تشکیل خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی