نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
واکنش تند به حضور بازیکنان استقلال در مهمانی شبانه/ باید با خاطیان برخورد قاطع صورت بگیرد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی بازیکنی ۳۰ میلیارد تومان پول می‌گیرد دیگر فقط برای خودش نیست و نسبت به باشگاه و هوادارانش مسئولیت دارد، او حق این را ندارد در پارتی‌های شبانه شرکت کند.

علی لطیفی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال درخصوص حضور تعدادی از بازیکنان استقلال در مهمانی شبانه گفت: یکی از مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم فرهنگ در فوتبال است. در اروپا از دوران نونهالی به بازیکن‌ها آموزش می‌دهند چگونه حرفه‌ای زندگی کنند، همه آموزش‌های لازم به آنها داده می‌شود، زیدان بازیکن اسطوره‌ای فوتبال در زمانی که بازی می‌کرد در مصاحبه‌ای ‌گفت من آرزو دارم ساعت ۲۲ پاریس را ببینم، اگر مسی در ۳۵ سالگی یک‌تنه آرژانتین را قهرمان جهان می‌کند به خاطر این است که خوب استراحت می‌کند، سالم زندگی می‌کند و حاشیه ندارد. یکی از همبازیان او درباره این فوق ستاره گفت وقتی ما مشغول تماشای تلویزیون بودیم مسی ساعت ۲۱:۳۰ به اتاقش می‌رفت و می‌خوابید. بازیکن ما چون آموزش ندیده است و حس مسئولیت‌پذیری ندارد به خودش اجازه می‌دهد به میهمانی شبانه رفته و بازداشت شود.

او در پایان گفت: وقتی بازیکنی ۳۰ میلیارد پول می‌گیرد دیگر فقط برای خودش نیست و نسبت به باشگاه و هوادارانش مسولیت دارد، او حق این را ندارد رفتاری انجام دهد اعتبار باشگاهش زیر سوال برود. وقتی بازیکنی خوب استراحت نمی‌کند دچار افت می‌شود و نمی‌تواند برای تیمش مهره مثمر ثمری باشد، وقتی باشگاهی ۵۰۰ میلیارد هزینه می‌کند عدم آمادگی یک بازیکن می‌تواند منجر به از دست رفتن قهرمانی شود، باید با خاطیان برخورد قاطعی صورت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    توصیه ی همه به بازیکنان این است که رو بازی ها تمرکز کنید خیلی ها دوست دارن وارد حاشیه بشید و از هدفتون ‌که رسیدن به قهرمانی است باز مانید اونوقت غیر از اینکه هوادارهاتون رو ناراحت می کنید خودتون هم ضرر می کنید و پشیمون می شید از روز پنجشنبه ببینیم چکار می کنید فقط تمرکز رو بازی با غیرت و تعصب بازی کنید
  • رامین تاج IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    خوبه مسیو رونالدو گیر شماها نیوفتادن
  • رامین تاج IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    فوتبالیستا زحمت میکشن به یه جایی برسن تا همین مهمونیا و پارتیارو برن در تمام جهان همه ی فوتبالیستا به کلابها و پارتیااط گرانقیمت میرن
  • X IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    اولش اینو راجع به علی کریمی و یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی میگفتن حالا علی دایی رو هم میگن بازی نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی