نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
امیدوارم عامل دوری تماشاگران به زودی برطرف شود/ از جمعه طور دیگری به استقلال فکر می‌کنیم/ بازی در دمای زیر صفر برای هیچ حریفی آسان نیست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور گفت: دو بازی حساس مقابل استقلال داریم که البته غیبت دو بازیکن محروم و یک مصدوم می‌تواند شرایط را برای تیم ما در بازی لیگ برتر دشوار کند اما ما در هوای زیر صفر تمرین میکنیم.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور که به تازگی به این عنوان منصوب شده در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره آخرین شرایط این باشگاه اظهار داشت: مهمترین وظیفه باشگاه پشتیبانی از بازیکنان و کادر فنی همچنین انجام کارهای مربوط به رفع مشکلات مالی است که از این نظر شرایط در باشگاه تراکتور بسیار مطلوب به نظر می رسد.

وی افزود: با توجه به بررسی اسناد پرداختی حق الزحمه اعضای تیم کاملا مشخص است که وضعیت مناسبی برای تیم فراهم شده است. حتی می توانم با قاطعیت بگویم که ما در موضوع پرداختی از سایر باشگاه های لیگ برتری جلوتر هم هستیم.

این مقام مسئول در باشگاه تراکتور گفت: قطعاً در چنین شرایطی هر پیروزی که توسط بازیکنان برای تراکتور به دست می آید افتخارش برای ما(مسئولان باشگاه) هم واریز میشود اما نکته مهم در رابطه با تراکتور در هفته های اخیر این است که ما با در اختیار گرفتن سرمربی جدید با سبک و سیاق تازه‌ای به مسابقات می رویم. مربی قبلی از سیستم دفاع و ضدحمله استفاده می کرد اما سرمربی اسپانیایی فعلی به طور کلی سیستم اش با نفر قبلی متفاوت است.

نصیرزاده تاکید کرد: البته اعضای تیم باید با شرایط تمرینی و تاکتیکی مربی جدید اخت شوند که این قطعاً زمان می‌برد. ضمناً مطلع شدم سرمربی جدید ما علاوه بر اینکه از نظر فنی فردی مجرب است به صورت شخصی نیز انسانی بسیار شرافتمند است و آدمی است که کار کردن با او خیلی راحت است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ارتباط با شرایط بازی این هفته استقلال در تبریز مقابل تیمی که به تازگی مدیرعاملش شده توضیح داد: همواره یک عامل باعث می شود تا بازیکنان تیم تراکتور نسبت به سایر بازیکنان لیگ برتری شرایط متفاوتی داشته باشند و آن این است که در ایام سرد سال بازیکنان تراکتور در هوایی تا ۱۰ درجه سردتر از سایر تیم‌ها تمرین می‌کنند.

امیدوارم عامل دوری تماشاگران به زودی برطرف شود/ از جمعه طور دیگری به استقلال فکر می‌کنیم/ بازی در دمای زیر صفر برای هیچ حریفی آسان نیست

وی ادامه داد: این باعث می شود کار برای بازیکنان تراکتور سخت‌تر شود. تیم ما حتی خیلی اوقات زیر دمای صفر درجه تمرین می‌کند که می‌تواند علاوه بر اینکه سختی کار را برای بچه‌های تیم افزایش بدهد اما قطعاً مقاومت و استقامت بدنی شان را بالا می برد. این می‌تواند کار را برای حریفان ما دشوار کند. امیدوارم در بازی این هفته غیبت بازیکنان به تیم لطمه نزند.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: ما در دیدار حساس این هفته مقابل استقلال دو بازیکن مان را به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداریم که یکی از آنها عباس زاده، بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر درون محوطه جریمه است. بازیکنی که حضورش در هر نقطه‌ای از محوطه جریمه می تواند برای حریفان خطرناک باشد. گرچه ما این هفته او را در اختیار نداریم ام چون مشکلی به لحاظ مصدومیت ندارد می تواند تیم را در جام حذفی همراهی کند.

وی در پاسخ به این پرسش خبر ورزشی که غیبت تماشاگران تبریزی در بازی این هفته تا چه حد میتواند به این تیم لطمه بزند گفت: تیم تراکتور جزو معدود تیم های فوتبالی کشور است که در همه جای ایران هوادار دارد. این به خاطر علاقمندی مردم به این تیم است که یک نقطه مثبت برای تراکتور محسوب می شود. امیدوارم هر عاملی باعث نیامدن تماشاگران به استادیوم ها شده برطرف شده که هواداران بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

نصیرزاده درباره مسابقه هفته آینده جام حذفی گفت: قانونی در فوتبال می‌گوید باید بازی به بازی پیش رفت. ما فعلاً بازی لیگ برتر را در پیش داریم و قطعا کادر فنی و بازیکنان تیم مان با توجه به شرایط لیگ برتر خود را آماده این مسابقه کرده‌اند اما حتما از روز جمعه و فردای بازی لیگ، همه توان مجموعه تراکتور برای صعود به دور بالاتر معطوف می شود.

امیدوارم عامل دوری تماشاگران به زودی برطرف شود/ از جمعه طور دیگری به استقلال فکر می‌کنیم/ بازی در دمای زیر صفر برای هیچ حریفی آسان نیست

نصیرزاده درباره اینکه گفته می‌شد شاید باشگاه تراکتور در زمینه استفاده از کمک داور ویدیویی جزو باشگاه های پیش قدم باشد، با اشاره به کیفیت بالای ورزشگاه بنیان دیزل تبریز توضیح داد: طول و عرض زمین این استادیوم از زمین یادگار امام بزرگتر است و همچنین چمنش هم مطلوب تر است. بنابراین پیش بینی شده تا شاید دوربین های VAR در این استادیوم نصب شوند. قرار است تراکتور هم در این زمینه کمک کند اما با توجه به اینکه بعد از نصب دوربین های گرانقیمت VAR  به مرور زمان این سیستم جزو اموال آن مجموعه به شمار خواهد رفت مدیران باشگاه تراکتور تمایل چندانی برای کمک در این زمینه ندارند و در حال بررسی شرایط هستند تا ببینند در آینده چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدرضا IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    باز این نصیر زاده توهم زد تراکتور کجا غیر تهران وتبریز تماشاگر داره چی میزنی برادر
  • محمدرضا IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    باز این نصیر زاده توهم زد تراکتور کجا غیر تهران وتبریز تماشاگر داره چی میزنی برادر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی