نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
۱ |
۰
تصاویری که ترکیب خط دفاعی استقلال را لو داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویر سیاوش یزدانی در جمع نفرات بازیکنان تیم استقلال که در جریان برگزاری تمرین یک بازی درون تیمی انجام دادند وضعیت خط دفاعی این تیم را لو داد.

انتشار چند تصویر از سیاوش یزدانی در تمرین امروز با کاور نارنجی در جمع نفراتی که فوتبال درون تیمی بازی می‌کردند مشخص می‌کند با مصدومیت محمدحسین مرادمند و بی‌خبری کادرفنی از وضعیت عارف غلامی، مدافع مشهدی استقلال زوج سیلوا در بازی مقابل تراکتور خواهد بود.

سیاوش یزدانی و آرمان رمضانی

یزدانی و پیمان بابایی

سیاوش یزدانی پس از ماه‌ها دوری از میادین رسمی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا کنار محمدحسین مرادمند به میدان رفت و استقلال در آن بازی بدون گل خورده زمین را ترک کرد و حالا هم با قدرت برای دو بازی پیش رو با تراکتور آماده می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    خیلی وقته سیاوش از بازی دور بوده. به زمان نیاز داره. از چند بازی اولش بگذرید. بهتر میشه‌. نمیشه با دو سه بازی ازش ناامید شد.خوب میشه و به تیم کمک میکنه.متاسفانه ساپینتو بازیکن خراب کنه.دست خودش بود تا حالا سیاوش از عوامل قهرمانی سال گذشته رو رد کرده بود بره. از آقای فتح اله زیاده میخوایم در این موارد از ساپینتو خط نگیره و با مشاوران فنی این تصمیمات رو بگیره. اکر به ساپینتو بود الان ارسلان واسه یه تیم دیگه لیگ برتری داشت گل میزد. در پنج شش بازی گذشته دو گل و یه پاس گل سه امتیازی داشته.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی