نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
علی دایی با این توهین‌ها محبوب‌تر می‌شود/ هر کس اسم او را در خارج می‌شنود به یاد ایران می‌افتد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همبازی علی دایی در جام جهانی ۹۸ گفت: کسی که به این شکل درباره نماد کشورش در دنیا حرف می‌زند، نمی‌داند تخریب علی دایی تخریب کشور است.

علی لطیفی، عضو تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و هم تیمی علی دایی در سال‌های گذشته در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره نظر یک کارشناس تلویزیونی علیه علی دایی اظهاراتی را مطرح کرد.

به نظر شما این درست است که هرکس قدش دراز باشد می‌تواند آقای گل جهان شود؟

متاسفانه این حرف این‌قدر سخیف و ناراحت‌کننده است که سوال و جواب کردن درباره آن هم غلط است. من فقط همین قدر بگویم که در دنیا خیلی‌ها ایران را بر مبنای علی دایی می‌شناسند.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

اگر علی دایی، علی دایی شده بر مبنای زحمات و تلاشش بوده، به خاطر وطن دوستی‌اش بوده، به خاطر جایگاهش بین مردم کشورش و البته شناساندن نام ایران به دنیا بوده که به این جایگاه رسیده. به خاطر همین مسائل بوده که به عنوان بهترین گلزن تاریخ سال‌ها نامش در میادین مختلف بین‌المللی بر سر زبان‌ها بوده است.

چرا باید چنین حرفی درباره علی دایی به زبان آورده شود؟

هنوز صحبتم درباره دایی تمام نشده! علی دایی یکی از نمادهای کشور ماست و تخریب او تخریب کشور است. خیلی‌ها در دنیا ایران را نمی‌شناسند، خیلی‌ها نمی‌دانند ایران کجای نقشه جغرافیایی است، اما هر کس اسم علی دایی را بشنود به یاد ایران می‌افتد. گرچه ما در همه این سال‌ها تلاش کردیم که نام ایران را در دنیا به مردم دیگر کشورها بشناسانیم ولی هر چقدر ضعیف عمل کردیم امثال علی‌دایی‌ها در این زمینه موفق بودند و این باعث افتخار مردم ایران است.

علی دایی در مجامع بین المللی

چرا این فرد در تلویزیون این حرف را می‌زند؟

از قدیم گفته‌اند عقل که نباشد جان در عذاب است. این حرف قطعا از روی عقل به زبان جاری نشده است. هوادار فوتبال وقتی می‌بیند تریبون در اختیار چنین فردی قرار می‌گیرد چه فکری می‌کند! متاسفانه افرادی مثل این فرد یا حسن‌عباسی‌ها باعث شدند اتفاقات تلخی در این مدت رخ بدهد. اتفاقاتی که باعث شد به نوعی به شخصیت ورزشکاران جدید و قدیم توهین شود. این فرد قطعا برای این‌که دیده شود، شناخته شود و اسمش بر سر زبان‌ها بیفتد این حرف را زده و...

به نظر شما با این برنامه‌ای که در تلویزیون پخش شد محبوبیت علی دایی تغییری کرد؟

من به نظرسنجی سایت خبرورزشی استناد می‌کنم که کاملا گویاست. ما اهالی ورزش خبرورزشی را به عنوان یک رسانه پویا و فعال در زمینه ورزش می‌شناسیم. شما وقتی در نظرسنجی سوال کردید «با توجه به محتوای پخش‌شده در شبکه تلویزیونی، محبوبیت علی دایی بیشتر می‌شود یا نه؟»، تقریبا اکثریت افراد به این موضوع رای مثبت دادند که این یعنی محبوبیت علی دایی بیشتر شده. این قبیل افراد باعث محبوب‌تر شدن نمادهای ایران و افراد معروف کشورمان می‌شوند.

علی دایی با این توهین ها محبوب‌تر می شود/ هر کس اسم او را در خارج می شنود به یاد ایران می افتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۹
  • علی اکبر IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    واقعاً متاسفم برای همچنین آدمهای مغز فندقی یکی مثل شهریار افتخار ایران در جهانی حالا شما اگر راست میگی یه چیزی بخوره تو سرت و یه گوشه از مشکلات مردم رو حل کن حیف پول بیت‌المال که به امثال تو پرداخت بشه
  • جواد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    علی‌دایی‌بااین‌توهین‌‌ها‌،تحقیر‌نمی‌شود
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    والا ماهم همینو گفتیم که کی شبکه افق نگا میکنه آخه ؟ طرف اگه این حرفو زد چهرشو و اسمشو نشون مردم داد و خودشو مطرح کرد , بقول خود اقای لطیفی سوال جواب کردن در موردش غلطه
  • علی رضا IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    علی دایی افتخار ایرانه ن فقط در فوتبال حتی در کمک ب هموطن ها ندر حرف مثل بعضی ها بلکه درعمل مرد بزرگی است
  • علی رضا IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    علی دایی افتخار ایرانه ن فقط در فوتبال حتی در کمک ب هموطن ها ندر حرف مثل بعضی ها بلکه درعمل مرد بزرگی است
  • اسکندر IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    آقای گل جهان الان دیگه کریستین رونالدو هستش آقای دایی تمام شد
    • علی عبود IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      فارس هستم این دلیر مرد آذری کشورمون تا سالها کسی نتونسته بود رکوردشو بزنه این یعنی افتخار ونفرت دوم بودن هم کم نیست افتخاری بزرگ که تو دنیا نصیب میلیونهانفر فوتبالیست نخواهد شد درود به شرف سلطان فوتبال آسیاوجهان علی دایییییییی
  • روشنا IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    علی دایی همیشه برای ما ایرانیان اقای گل بوده و همیشه هست 😘😍😇
  • کیان IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    شادروان حجازی می گفت محبوب شدن در این کشور خطرناکه. زیرا خیلی ها چشم ندارن این اسطوره های ملی را ببینند. علی دایی تا با مردم هستی سرت را بالا نگه دار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی