نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
یحیی گل‌محمدی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی از صداوسیما انتقاد کرد و گفت: جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند.

یحیی گل‌محمدی درخصوص توهین فعال سیاسی به علی دایی اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آنها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم. او اسطوره فوتبال ایران است و این که بخواهیم او را تخریب کنیم درست نیست و جز ایحاد نفرت چیز دیگری ندارد.

گل محمدی ادامه داد: امیدوارم این مسائل تمام شود. صداوسیما رسالت بزرگی دارد و می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم کمک کند. صداوسیما باید مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد اما جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    درود بر یحیی و علی دایی از طرف یه استقلالی ❤💙
  • مجید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    درود بر علی دایی و یحیی گل محمدی و همه باشرفها از طرف یک استقلالی💙
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    بدون هیچ جبهه گیری، فقط کافیه به استیل بدنی اون کسی که به علی دایی جسارت کرد نگاه کنید! قطعا حتی رنگ صفحه مار و پله رو به خودش ندیده. احتمالا نحوه جنگها تغییر اساسی کرده، چون حتی پیرمردهایی که در جنگ عراق شرکت داشتند، بدن‌های فیت و آماده داشتند، اما این😳 فکر کنم این بابا تو سوریه مسئول رجزخوانی یا پخش غذا بوده، یا شاید هم سوری‌ها و دانشی ها خیلی داغون بودن!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی