نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
۰ |
۰
آقای گل با صفر گل زده/ این مهاجم جادو شده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد شهباززاده که در سپاهان عنوان آقای گلی را به دست آورد، با آغاز هفته پایانی دور رفت هنوز نتوانسته یک گل به نام خود ثبت کند!

در بازی با مس رفسنجان البته او می‌توانست نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند اما شوت او در میانه‌های راه به دست مجید نصیری مدافع تیم مس خورد و در حالی که همه منتظر بودند، داور به سود استقلال پنالتی اعلام کند، امیر عرب براقی در یک تصمیم عجیب دستور به ادامه بازی داد.

آقای گل و صفر گل زده درنیم فصل! خیلی‌ها می‌گویند سجاد شهباززاده جادو شده است و گرنه دور انتظار است یک نیم فصل را بدون گل زده به پایان ببرد. البته او فردا و در بازی با تراکتور در هفته پایانی دور رفت این فرصت را دارد که این آمار بد را از کارنامه خود پاک کند.

البته جز سجاد شهباززاده آقای گل‌های دیگری هم هستند که کارنامه نا امید کننده ای از خود بجا گذاشته اند. منشا هم در حال تمام کردن نیم فصل بدون گل زده است.شیخ دیاباته یک گل برای پرسپولیس زده است. کی روش استنلی هم در گل گهر تنها دوبار گلزنی کرده است! آقای گل فعلی لیگ برتر محمد عباس زاده مهاجم تراکتور است با 6 گل زده که در بازی فردا در برابر استقلال غایب است و لوکادیا با همین تعداد گل زده که اردوی تیم پرسپولیس را ترک کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی