نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ریکاردو ساپینتو
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ریکاردو ساپینتو برای چینش ترکیب استقلال در دیدار حساس مقابل تراکتور با تردیدهایی مواجه است.

استقلال امروز در آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم باید در تبریز به مصاف تراکتور برود، آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی به تبریز سفر کرده‌اند که باتوجه به فرصت‌سوزی هفته گذشته و از دست دادن ۲ امتیاز خانگی مقابل مس رفسنجان، شاگردان ریکاردو ساپینتو برای بقا در کورس مدعیان و نزدیک‌تر شدن به پرسپولیس راهی جز کسب پیروزی در تبریز مقابل تراکتور ندارند و ادامه روند سینوسی آبی‌ها در هفته‌های اخیر می‌تواند موقعیت آن‌ها در بین مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را به خطر بیندازد.

ساپینتو فهرست استقلال برای سفر به تبریز را در غیاب ۵ بازیکن بسته است؛ عزیزبک آمانوف و امیرعلی صادقی با صلاحدید ساپینتو در فهرست آبی‌ها قرار نگرفتند و عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و آرش رضاوند هم به دلیل مصدومیت قادر به حضور در دیدار با استقلال نبودند و همین مسئله باعث شده تا باتوجه به بازگشت ابوالفضل جلالی از مصدومیت و البته رفع محرومیت سعید مهری، صالح حردانی و محمد محبی، ترکیب استقلال احتمالاً با تغییراتی برای رویارویی با تراکتور مواجه شود.

زوج سیلوا - یزدانی در قلب خط دفاعی آبی‌ها

حسین حسینی جایگاه ثابتی امسال در خط دروازه استقلال داشته اما امروز یک زوج تازه را در مقابل خود می‌بیند. رافائل سیلوا و سیاوش یزدانی که در دیدار قبلی استقلال مقابل مس رفسنجان حدود ۶۰ دقیقه کنار هم حضور داشتند، امروز در غیاب غلامی و مرادمند از ابتدا در دیدار مقابل تراکتور باید زوج خط دفاعی آبی‌ها را شکل بدهند. در سمت چپ باتوجه به بازگشت ابوالفضل جلالی، مدافع چپ ملی‌پوش استقلال شانس بیشتری نسبت به جعفر سلمانی دارد و در صورت انتقال احتمالی کوین یامگا به خط حمله استقلال، صالح حردانی شانس بالایی برای حضور در مقابل تراکتور در پست دفاع راست دارد.

تردیدهای ساپینتو برای آرایش ترکیب تیمش مقابل پرشورها/ شوک دور از انتظار سرمربی پرتغالی به استقلالی‌ها

نیمکت‌نشینی احتمالی مهدی‌پور در تبریز

ساپینتو برای چینش خط هافبک تیمش با توجه حضور بازیکنانی مثل سعید مهری، زبیر نیک‌نفس، روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور می‌تواند آرایش‌های مختلف را چینش کند اما به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت مهدی‌پور و عملکرد او در دیدار قبلی مقابل مس رفسنجان، هافبک شماره ۹ آبی‌ها امروز در تبریز نیمکت‌نشین شود و به جای او، مثلث زبیر نیک‌نفس، روزبه چشمی و سعید مهری در میانه میدان استقلال کنار هم به میدان بروند.

تردیدهای ساپینتو برای آرایش ترکیب تیمش مقابل پرشورها/ شوک دور از انتظار سرمربی پرتغالی به استقلالی‌ها

معمای بزرگ خط حمله آبی‌ها؛ بازگشت بابایی مقابل تیم سابق؟

مهدی قایدی سرنوشت نامشخصی برای مسابقه امروز مقابل تراکتور دارد و عملکرد ضعیف او در هفته‌های گذشته باعث شده تا احتمال نیمکت‌نشینی او در تبریز محتمل باشد. قایدی البته همچنان گزینه نخست حضور خط حمله استقلال است اما در صورت نیمکت‌نشینی احتمالی او، رضا میرزایی و کوین یامگا گزینه‌های جانشینی باشوی آبی‌ها هستند. محمد محبی بعد از غیبت در یک بازی به دلیل محرومیت، به ترکیب استقلال باز خواهد گشت و ساپینتو امید زیادی به درخشش او دارد و احتمالاً با توجه به تجربه بیشتر پیمان بابایی نسبت به امیرارسلان مطهری برای بازی در آب‌وهوای تبریز و شناخت بیشتر بابایی از تراکتور، مهاجم سابق سرخ‌پوشان تبریزی امروز مقابل تراکتور به میدان خواهد رفت.

تردیدهای ساپینتو برای آرایش ترکیب تیمش مقابل پرشورها/ شوک دور از انتظار سرمربی پرتغالی به استقلالی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی