نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درگیری مالک نساجی با مسئولان ورزشگاه/ نیروی انتظامی وارد عمل شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشتباه دروازه بان پرسپولیس صدای مدافعان این تیم را در جریان بازی با نساجی در آورد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۶ امروز در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که همچنان طرفداران فوتبال حق حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند.

* بازیکنان دو تیم در حالی برای گرم کردن وارد چمن شدند که تعداد لباس شخصی‌های همراه با نساجی خیلی زیاد بودند.

* تمام بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه سمت حمید مطهری رفتند تا با او احوالپرسی کنند.

* سرمربیان هر دو تیم از ابتدای مسابقه کنار زمین ایستادند تا بازی را تماشا کنند.

* رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هنگام حضور در جایگاه ویژه با مسئولان ورزشگاه آزادی درگیری طولانی لفظی پیدا کرد که دخالت مسئولان انتظامی قائله را خاتمه داد.

* اشتباهات فردی عجیب بازیکنان دو تیم بحث‌هایی را در جایگاه خبرنگاران ایجاد کرده بود تا عملکرد آنها را مورد انتقاد قرار دهند.

* گئورگی گولیسانی در حالی پنالتی پرسپولیس را به گل تبدیل کرد که مهدی ترابی در زمین مسابقه بود اما مدافع گرجستانی برای این تیم پنالتی زد.

* اشتباه علیرضا بیرانوند در چینش مناسب دفاع تیمش باعث گل شدن شوت محکم ایوب کلانتری شد تا این موضوع با واکنش مدافعان پرسپولیس روبرو شود.

* کادر فنی نساجی نسبت به عملکرد تیم داوری در نیمه اول اعتراض داشت. آنها معتقد بودند گل اول پرسپولیس روی اشتباه کمک داور در اعلام آفساید تبدیل به پنالتی و گل شد.

* دو گلی که عمری وارد دروازه حریف کرد و اشتباهات عجیب بازیکنان نساجی و حرکت علیرضا بیرانوند که نزدیک بود توپ را وارد دروازه خودی کند از غافلگیری های نیمه اول بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عرفان IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    مثل اینکه هر تیم قصد قهرمانی داره این فصل باید هفته بیست و نهم قهرمانی اش را مسجل کنه وگرنه اعتباری به هفته سی ام و بازی نساجی و پرسپولیس نیست . نتیجه از قبل مشخصه
  • سهیل IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    میگن ابراهیمی ، شریفی ، شجاعی و حقیقی هنوز تو زمین درحال گاف دادن هستند و مطهری هم کنار زمین واسشون لایک میفرسته . یکی لطف کنه بهشون بگه بازی تموم شد مرسی زحمت کشیدید واقعا خسته نباشید انشاالله بازی برگشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی